[ISDN] Gesprek weigeren softw.

Pagina: 1
Acties:

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op één van onze 4 ISDN nummers belt constant een persoon, met <number unknown>. Dit zie ik op de PC via nummermelding. Nu heb ik dit nummer al geen poort toegewezen op de centrale dus hij gaat niet hoorbaar over maar je ziet wel dattie belt :( Als ik m opneem hangt ie ook gelijk op... Kheb er al fax aan gehangen, ranzige geluiden laten klinken, het errug irritante modempiepje.... niks helpt :( Nu wil ik dus op één of andere manier deze oproep softwarematig weigeren maar is dit mogelijk? Er zit een dynalink ISDN kaart in m'n pc (tevens aangesloten :P) Iemand die hier een oplossing voor weet?

Anders moet ik toch maar eens tijd, datum enz opschrijven en naar KPN sturen.... >:) (eventueel adres?)

• d-motion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-07 12:09

d-motion

zow... en dan nu...

Je kunt dus niet een unknown number weigeren... anders zou je iedereen weigeren met UN...

Het beste is om idd de tijden etc. te noteren.. en dan een brief sturen naar de kpn... KPN doet wel aardig zijn werk in deze...

WWW.RC5.NL

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Kheb daar net info over gevraagd --> krijg je een formulier voor 'lastig gevallen mensen' :9 en moet je idd tijden enzo opschrijven en "zullen zij erop letten"..... Zijn er anders kosten aan verbonden om dat nummer te laten wijzigen?