[DVD] Aiwa DVD speler overnemen

Pagina: 1
Acties:

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-03 16:38

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Topicstarter
Ik kan van mijn zwager een standalone speler overnemen, een Aiwa XD-DV370. Ik heb 'm al even in werking gezien, met DVD en een MP3-cd.

Nadelen die ik er van heb gezien:
- toont van MP3-cd's alleen de korte bestandsnamen
- geen shuffle?

Als ik 'm zou overnemen zou ik 'm voornamelijk overnemen omdat mijn losse cd-speler nogal brak is, en op die manier heb ik een mooie allround cd / dvd / cd-r / cd-rw / mp3 speler.

Iemand ervaringen met deze speler? En wat zou een redelijke prijs zijn als ik hem over zou nemen?

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• CAP-Team

CAP-Team

Topicstarter
subtiel schopje

• SquatRS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-03 11:12
ik heb zelf ook een DVD met MP3 en die heeft ook vand ie korte bestandsnamen en geen shuffle. Dat is op zich best irritant als je 200 nummers op je ceedeetje hebt dan is het wel handig als je precies de naam weet. Dat shuffle is ook wel handig maar dat went wel dat je dat niet hebt. Ik heb een Audiosonic en ik denk dat je dat qua kwaliteit wel ongeveer overeen komt (als leek veronschuldig ik mij als dit niet zo is... ;) ) Ik heb hem nieuw voor 199 pleuro gekocht.

Hoe duur was die Aiwa nieuw???

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2023
Die aiwa is een erg goede speler! Ik heb m altijd verkocht, en ik vond dat 1 van de betere goedkopere spelers. T beeld is perfect. en mogelijkheden cool.

Wat moet je ervoor betalen?

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Redelijke prijs is denk ik €99,- Voor dat geld koop je immers tegenwoordig ook al een nieuwe DVD speler. En je hebt voor €149,- al een hele goede b-merk speler, cyberhome ch-505, en voor €189,- heb je al een hele goede regiovrije a-merk speler, de pioneer dv-350.
De aiwa is immers 2e hands.

• CAP-Team

CAP-Team

Topicstarter
ik weet dus niet wat hij er voor wil hebben, vandaar dat ik hier vroeg wat een schappelijke prijs is, mede omdat ik dus niet wist of je die Aiwa nou tussen de high-end of de low-end dvd-spelers moest plaatsen. ;)

Hebben de huidige generatie DVD spelers met MP3 mogelijkheden wel de mogelijkheid tot shuffle / lange bestandsnamen? Ik zou namelijk als ik deze aanbieding niet had gehad waarschijnlijk wel voor een Pioneer, Philips of Sony DVD-speler gegaan zijn.

• SquatRS
Oscar28 schreef op 08 oktober 2002 @ 10:46:
Redelijke prijs is denk ik €99,- Voor dat geld koop je immers tegenwoordig ook al een nieuwe DVD speler. En je hebt voor €149,- al een hele goede b-merk speler, cyberhome ch-505, en voor €189,- heb je al een hele goede regiovrije a-merk speler, de pioneer dv-350.
De aiwa is immers 2e hands.
mmm voor 189 euro een a-merk...als ik dat had geweten was ik daarvoor gegaan...heeft die pioneer ook MP3???

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Die pioneer heeft mp3 ja, en heeft (s) vcd, ondersteunt in principe net zoveel als de bekende b-merk spelers.

Voor een review kun je kijken op www.areadvd.com

Hij wordt daar zeer goed getest, beeld is het beste wat je kunt krijgen in de prijsklasse tot €250,- en mp3 functionaliteit is zeer uitgebreid, en erg makkelijk in gebruik.
Envoor die prijs is hij dus ook nog eens regiovrij.

• SquatRS
pcies hetzelfde als ik heb alleen ik heb b-merk en 10 pleurotjes duurder...maar ja die van mij loopt prima....laatste vraag.... ook 5.1 en DTS???

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Hij geeft 5.1 en DTS door (digitaal, alleen coaxiaal, als je optische uitgang wilt moet je voor de wat duurdere 454 gaan). Maar hij heeft geen eigen DTS of DD decoder aan boord, maar als je versterkeer dat wle heeft is dat ook overbodig.

Maar dat hou je vaak toch dat je achteraf iets "beters" ziet dan dat je net hebt gekocht.....

• SquatRS
das waar....mijn heeft wel optische uitgang en eigen DTS decoder...dus toch nog iets beter...maar ja ben wel benieuwd hoe lang mijn Audiosonic (lijkt me B-merk of C ;) ) het uithoudt...
Pagina: 1