Komt bij een sysje met een P200MMX een Voodoo 3 3000 of een Diamond TNT1 (beiden met 16Mb) alles goed tot z'n recht of is de CPU een bottleneck? Zou je nog een bepaalde voorkeur hebben voor de 3DFX of Nvidia kaart in deze setup? Draai op dit sysje Win95 (retro-gaming enzo)...thx for the advice...
Ik zou zowiezo voor de voodoo3 gaan aangezien die een generatie later is dan de tnt1. Veel verschil zal je niet merken denk ik, je cpu is zeker weten de bottle neck
Verwijderd
Ik heb ook een p200mmx met een voodoo 3 (pci) , de cpu is daar zwaar de bottleneck, maar UT draait redelijk met de details op het laagste
De CPU zal de bottleneck zijn. Ik zou trouwens voor de 3DFX gaan. De spellen die je op een 200 kan draaien, zijn wat ouder. In die spellen is de 3DFX ondersteuning dan ook beter dan voor de TNT1. Volgens mij had de TNT1 zowiezo wat loose ends qua beeldopbouw (weet ik niet zeker; nooit 1 gehad)
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Verwijderd
Veel oudere spellen hebben glide ondersteuning dus ik zou altijd voor de voodoo gaan!
Voodoo 3 is ongeveer goed voor een p2 350mhz systeempje, Voodoo 2 zou beter zijn (ook lekker retro add on video kaart
)
Voodoo 3 is ongeveer goed voor een p2 350mhz systeempje, Voodoo 2 zou beter zijn (ook lekker retro add on video kaart
Voodoo3 was de tegenhanger van de tnt2, duszeker de voodoo pakken (zoals hierboven al gezegd is).
Ik zou er windows 95 ofzetten, of misschiens zelfs win98 lite.
Ik zou er windows 95 ofzetten, of misschiens zelfs win98 lite.
Pagina: 1