T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.
kan iemand me misschien dan vertellen hoe ik een nieuwe user aanmaak ??? (ik krijg alleen maar de GUI manier te zien via cvshome)
Ik bedoel eigenlijk een ander wachtwoord aanmaak.
Ik bedoel eigenlijk een ander wachtwoord aanmaak.
T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.
Ik heb CVSnt op m'n computer geinstalleerd en dat heb ik via deze guide gedaan: http://w1.858.telia.com/~u85831169/InstallCVSNT.html
Daarin wordt ook uitgelegd hoe je nieuwe users aanmaakt. Misschien heb je daar wat aan
Ik weet trouwens niet of :pserver:cvslars@antartica:2401/school wel goed is, misschien kan je beter de port weglaten want misschien raakt ie anders in de war met de ' : ' omdat dat ook een scheidingsteken is voor de server / repo. Ik geef de port zelf nooit specifiek op dus misschien werkt het op jouw manier wel gewoon.
Daarin wordt ook uitgelegd hoe je nieuwe users aanmaakt. Misschien heb je daar wat aan
Ik weet trouwens niet of :pserver:cvslars@antartica:2401/school wel goed is, misschien kan je beter de port weglaten want misschien raakt ie anders in de war met de ' : ' omdat dat ook een scheidingsteken is voor de server / repo. Ik geef de port zelf nooit specifiek op dus misschien werkt het op jouw manier wel gewoon.
System specs - Ik word blij van knipperende lichtjes.