Athlon & RC5 (cow) ????

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• jw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20:38
welke instellingen moet ik hebben om mijn athlon optimaal te kunnen benutten met mijn rc5 client?

hij neemt de k6 bij de autodetect en dit schiet echt niets op!

Verwijderd

zorg dat je de laatste client hebt.
kijk ook ff of de andere cores het beter doen.
Door een rc5 benchmark te doen.
Je kan in de config de autodetection van de core uitzetten en zelf kiezen......

• jw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20:38
ik heb nu mijn oude client ge-un-installed.
en wou een nieuwe downloaden, nu kan ik mijn originele niet meer weer vinden.
(ik had zo'n grafische) en ik kreeg zo'n tekstversie. -> welke moet ik nu downloaden?
(geef a.u.b. ook een url erbij)

vr. gr. Schapie

• ragger78
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20-06-2025

ragger78

ehm...ja

er is nog geen speciale ondersteuning voor athlon in de huidige clients.
Er wordt dacht ik wel aan gewerkt, maar ik weet niet hoever dat is.

Verwijderd

Die text versie is volgens mij wel sneller dan de grafische versie.... en je kan er meer mee, door een proxy bijv. (lukte mij niet met de grafische versie)

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:58
De grafische versie wordt niet meer onderhouden. Het is dus slimmer om de tekstversie te pakken aangezien die meer opties heeft en iets sneller is.

[removed]

• Andy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-03 10:55

Andy

rm -r

j moet hem in ieder geval op p2/p3 core zetten, dan loopt ie het snelst......

(dus niet op AMD k6!!)

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

Verwijderd

Bij die oude deed ie het bij mij met de Cyrix-instelling en de PII/PIII instelling het snelst. NIET op de ingebouwde benchmark afgaan, daar klopte niets van; bij de normale blokjes kwam de Cyrix er bij mij als beste uit, met een miniem verschil voor de P2/3 setting.

Er zijn geen nieuwe grafische versies meer, dus je moet gewoon die met dat textmenuutje downloaden. 'T is even wennen, maar je moet absoluut een nieuwe gaan gebruiken: de snelheid is ENORM verbeterd (RC5 werd op mijn Athlons 2x zo snel, op een Celeron 1.5x).

De nieuwste is 458b: http://http.distributed.net/pub/dcti/current-client/dnetc-win32-x86-setup.exe

Volgens mij hebben de nieuwste clients wel ondersteuning voor de Athlon; anyhow, mijn Athlon-750 haalt bijna 2500 kkeys/s; de koe-performance is nagenoeg lineair met de processor-frequentie, dus je kunt wel uitrekenen hoeveel je zelf ongeveer gaat halen met de nieuwe client: 3.3 kkeys/s per Athlon-MHz.

Verwijderd

in die nieuwste client zit gewoon een athlon core hoor

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-05 09:59

Digistorm

ex-demo scener

Nee nietwaar! Er is/zijn wel programmeurs met een beta bezig, ik las dit op www.amdzone.com :

rOM@N let me that JC updated his page about info on an Athlon optimized RC5 cracker:

"an improved rc5 core for athlon runs 3.4mkeys 750mhz which is up from 2.3mkeys"

Dus eh... laat die core maar komen! Hij gebruikt nu de P3 core!!

Hier stond achterhaalde informatie…

Pagina: 1