Kan iemand mij uitleggen waarom de Intel p4, 2,4 Ghz ongeveer evenduur is als de althlon 2400+?
Normaal is Intel toch veel duurder?
Normaal is Intel toch veel duurder?
En jij bent ? Meld het gewoon in [SM] dan lost een mod dit prima op.Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 17:12:
Hier gelieve niet meer te reageren, anders wordt het weer een AMD vs. Intel rel.
Verwijderd
Heb ik gedaan, maar ik probeer een rel te voorkomen...Pizzaman schreef op 07 oktober 2002 @ 17:13:
[...]
En jij bent ? Meld het gewoon in [SM] dan lost een mod dit prima op.
[ Voor 0% gewijzigd door Termy op 07-10-2002 17:34 . Reden: ff serieus :) ]
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
Verwijderd
Hammer zal niet floppen, maar komt wel te laat uit. Als de Hammer rond april te verkrijgen is, zit Intel al over de 4 GHz heen. Dus een Hammer 3400+ is dan niet snel genoeg om een Intel 4 GHz bij te houden...Bartjuh schreef op 07 oktober 2002 @ 17:46:
Ik zie het somber in voor amd ...
Als de Hammer flopt en amd terug gaat naar low-budget, dan steekt Intel de prijzen gelijk torenhoog en wordt de vooruitgang op processor gebied op een laag pitje gezet ...
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Ach ja.. dat is maar relatief.. een 1,4Ghz AMD XP doet het nu allemaal beter dan perfect.. kan alles doen op 1280x1024 (incl BF1942 met meer dan 64 spelers e.d.).Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 17:41:
2 dingen:
de XP2400+ is bijna nog niet te koop (staan alleen alvast op de prijslijst). Zo gauw als hij verkrijgbaar is gaan de prijzen rap dalen.
de XP2400+ is een nieuwe core, en is juist weer beter over te klokken dan oudere modellen (hoewel nog niet zo goed als de iNtels op dit moment).
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Sneller is niet altijd beter, volgens verschillende tests zie je dat Intel stabieler is en als hij te heet wordt niet meteen doorbrandt zoals bij een AMD, maar AMD was nu altijd goedkoper en nu de prijs gelijk is krijg je een nadelige situatie voor AMD, want de consument is nu sneller geneigd een Intel te kopen, omdat ze beter kennen.Bartjuh schreef op 07 oktober 2002 @ 17:16:
Als je niet gaat overklokken kan je beter de athlon nemen, want die is op zelfde rating altijd nog wat sneller. En als je van overklokken houd moet je maar de intel nemen, want die gaat aardig ver
Vind dit wel heel erg jammer dat ze even duur zijn, amd kan het niet meer bijhouden...
Ik ben zelf erg pro-amd, maar het gaat bergafwaarts
Hopelijk brengt de Hammer daar verbetering in !
"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Verwijderd
Toen waren beige computers heel gewoon.
En juist daarom koopt iedereen hem, omdat ie goedkoper is.Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 20:15:
AMD KICKS ASS en je hebt een lkkre kachel in de winterook is de amd een stuk goedkoper
SandeR schreef op 07 oktober 2002 @ 20:07:
Ik vind de P4 boardjes beter dan AMD boardjes (o.a stabieler)
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 20:15:
AMD KICKS ASS en je hebt een lkkre kachel in de winterook is de amd een stuk goedkoper
Mag ik vragen hoe vaak je met Mobo's werkt ?
Dit topic is gesloten.
![]()