Toon posts:

[probleem]'driver' werkend krijgen onder XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een pentium 2, 300 Mhz met een voodoo 3 3000 grafische kaart.

Hier wil ik de game 'driver' op draaien maar als ik op coinfiq klik. staat er er is geen 3dkaart geinbstalleerd.

ik heb de drivers al een aantal keren achter elkar geinstalleerd.

weet iemand misschien HOE het kan dat ik de game niet aan de gang krijg???

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:55

inXs

known as inXs

Mja ik denk dat driver de 3dfx kaart niet als videokaart ziet.. Zijn er toevallig geen patches te vinden? Er staat toevallig bij config niet iets van glide? Of anders Direct3D.. Als je hem nou gaat spelen loopt ie dan goed? Windows ziet je videokaart wel?

superB

Verwijderd

Topicstarter
windows ziet mijn videokaart zeker...maar in config is alles helemaal blanc en er is daar dus helemaal nix in te stellen..

Verwijderd

kijk op de hoes van het spel (als ie legaal is) of jou video kaart wel geschikt is voor Driver of kijk op de website ..

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 18:35:
kijk op de hoes van het spel (als ie legaal is) of jou video kaart wel geschikt is voor Driver of kijk op de website ..
Hij heeft gewerkt...alleen dan onder windows 98
zelfe systeemconfiguratie

Verwijderd

hm kheb ff gezocht en weet niet zeker of het werkt en je het al geprobeerd hebt maar probeer deze officieele patch:
http://driver.gtgames.com/surveillance.html
hij staat op die site iig..

Owja er is ook nog een forum met nog iemand met het zelfde probleem (Driver onder XP) is helaas nog niet opgereageerd maar hou het ff bij of post er zelf ook als de patch ook niet werkt...who knows :)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 22:59:
hm kheb ff gezocht en weet niet zeker of het werkt en je het al geprobeerd hebt maar probeer deze officieele patch:
http://driver.gtgames.com/surveillance.html
hij staat op die site iig..
Inderdaad. Patchen dat spel!

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Topicstarter
oke, ik ga hem nu even downloaden(is alleen balen dat ie op fileplanetstaat....w8rij van 36 minuten:( )
Pagina: 1