bios probleempje ?

Pagina: 1
Acties:

• mmxmmx
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-07 14:33
Ik heb de bios van een MSI K7T 266 pro 2 ver 2.0 geupdate maar dat is misgegaan .
nu had ik de bios chip opgestuurd naar MSI en van hun een compleet nieuwe chip gehad van het merk winbound oke dat leek me verder geen probleem ondanks dat die andere geen winbount was het gaat tenslotte om de inhoud .

Maar helaas wilde het mobo met dit bois chipje niet tot leven komen en ook de bios chip uit mijn andere mobo MSI KT3 wilde het bord niet tot leven wekken gewoon 4 rode lampjes dus .

MSI doet nu ineens erg moeilijk en beweerd dat ze zo niet weten welke bios wel zou moeten werken Maar ik had zoiets van gooi de laatste bios in die oude chip en stuur die naar mij terug .

Kan iemand mij helpen dit bord weer aan de praat te krijgen ?

Asus RTX 5090 OC - AMD 9-9950 X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram

• marrekau117
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-08 21:57
je moet ff iemand hebben die ook zo'n bord heeft en dan een hot swap doen met de bioschip en dan de nieuwe bios flashen

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:49

LopeZ

Too much is never enough

Heb je je bioschip niet verkeerd om geplaatst? Er zit een half rondje aan één kant van je bioschip, dat moet aan de kant zitten van je socket waar ook zo'n zelfde halve rondje zit.

Zoiets dus:
code:
1
2
3
4
5
Bioschip:

• mmxmmx
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-07 14:33
Msi had een bios chip voor de pro 2 a opgestuurd en moest een chip zijn zonder de A dus ik hoop dat hij met de nieuwe chip weer werkt .

Bedankt voor de sugesties

Asus RTX 5090 OC - AMD 9-9950 X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram