Welke NVidia drivers te gebruiken onder XP

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• Ermo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-01 18:08

Ermo

the syntax is painful...

Topicstarter
Kun je het beste de laatste nieuwe drivers van de nvidia site downloaden of de detonator drivers gebruiken of gewoon wachten totdat XP met een update komt aanzetten?

Ik heb namelijk al de laatste nieuwe Bios op mijn asus a7v333 geflashed maar ik blijf last houden van spontane reboots.

Nu lees ik her en der dat een nvidia driver update e.e.a. zou kunnen verhelpen...vandaar de vraag.

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
De juiste via4in1 drivers, de juiste vgartd driver en de juiste detonator drivers.. Ik zou van de eerste twee de nieuwste nemen en van de detonator een 30.82 ofzo. De 40.xx serie heeft naar mijn idee nog teveel bugs.
De installatievolgorde zal in de manual van je videokaart te vinden zijn.

Ik zou niet wachten op een videokaart driverupdate van windows XP.

• LopeZ
  • Laatst online: 11:49

LopeZ

Too much is never enough

Ik neem altijd gewoon de laatst officieel uitgebrachten driver, zeker als je problemen ondervind zou ik geen beta's nog gebruiken :)

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 09:50
uhm je hebt problemen met je moederbord en je probeert het op te lossen met drivers voor je videokaart?

ik zou zeggen controleer je bios en set alles op default...

controleer temeraturen en je fans!
en check anders dingen als je geheugen... moet je ff zoeken op memtest86

suc6

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 20:28

CoRrRan

Don't Panic!!!

Wachten totdat XP met een update komt aanzetten
Leuke grap overigens.

Ik geloof dat Microsoft er een behoorlijk lange tijd over doet voordat ze via Auto Update een nieuwe NVIDIA driver aanbieden.

Is het niet mogelijk om de nieuwste drivers van je VIDEOKAART-bakker te proberen?

-- == Alta Alatis Patent == --

• Ermo
  • Laatst online: 14-01 18:08

Ermo

the syntax is painful...

Topicstarter
BounceMeister schreef op 07 oktober 2002 @ 16:52:
De juiste via4in1 drivers, de juiste vgartd driver en de juiste detonator drivers.. Ik zou van de eerste twee de nieuwste nemen en van de detonator een 30.82 ofzo. De 40.xx serie heeft naar mijn idee nog teveel bugs.
De installatievolgorde zal in de manual van je videokaart te vinden zijn.

Ik zou niet wachten op een videokaart driverupdate van windows XP.
Dat ga ik proberen, bedankt voor de oplossingen.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Wat drivers betreft is het toch een kwestie van proberen welke het lekkerst draait op jouw hardware combo. Iig hebben Detonators weinig met PMG van doen :+ Check voor problemen sowieso Technische PMG FAQ en dan de onderste link.

[ Voor 0% gewijzigd door Abbadon op 07-10-2002 18:27 . Reden: typo ]

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.