Ik ben misschien van plan om deze telefoon aan te schaffen bij gsmstunter.nl, vindt deze echt super mooi, vooral dat blauwe
maar het kost me dan €46 voor de telefoon bij een KPN Mobile 60 abbo voor 16,5€ per maand.

Ik kon helaas niet echt veel vinden over deze phone in de search als zowel op kieskeurig.nl (hier 3 replies, waarvan eentje de ontvangst erg slecht vondt) en ik wilde toch graag iets meer reacties en practische ervaringen van mensen horen voordat ik tot kopen overga

Ik kon helaas niet echt veel vinden over deze phone in de search als zowel op kieskeurig.nl (hier 3 replies, waarvan eentje de ontvangst erg slecht vondt) en ik wilde toch graag iets meer reacties en practische ervaringen van mensen horen voordat ik tot kopen overga
http://www.gsmstunter.nl/php/phonese.php?model=600quote from gsmstunter.nl
Algemene informatie
- 95 gram
- 80 x 44 x 24 (lxbxd)
- 150 uur standby
- 150 min. spreektijd
Netwerk- en dataondersteuning
Dit is een dual-band, hetgeen betekent dat deze mobiele telefoon op zowel GSM900- als GSM1800-netwerken werkt. Een overgrote meerderheid van de GSM-landen heeft dergelijke netwerken. In Nederland is dit toestel geschikt voor gebruik met KPN Mobile, Vodafone, O2, Dutchtone en Ben.
Afmetingen
De afmetingen van dit toestel zijn 80 x 44 x 24 mm. En de standbytijd is 150 uur. Onder ideale omstandigheden is de gesprekstijd 150 minuten met een standaardbatterij.
Overige eigenschappen
De LG LG 600 heeft een ingebouwd modem, hetgeen de gebruiker de mogelijkheid geeft om vanaf de GSM faxen te sturen of te internetten door uw computer en mobiele telefoon aan elkaar te verbinden via een datakabel. Hij kan ook overweg met WAP, waardoor u kleine WAP-pagina's overal ter wereld kunt bekijken. Verder heeft deze telefoon nog een aantal leuke opties. Hij is namelijk voorzien van een trilalarm om hem discreet over te kunnen laten gaan. Altijd handig is de voicedail, zodat u om telefoonnummers kunt kiezen met uw stem.