Upgrade van abit kg7 naar msi kt3 ultra

Pagina: 1
Acties:

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-08 21:18
Ik ben nu dus in het bezit van een abit kg7, zeer goed bordje maar begint naar mijn idee toch wat achter te lopen ten opzichte van rest van mijn systeem, Amd xp 1800+. Nu is de vraag vinden jullie een kleine investering, denk aan 25 euro of zo. De upgrade waard, want vind abit wel hele fijne moederbordjes wat betreft bios en oc mogelijkheden. Iemand die hier iets zinnigs over kan vertellen???

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Verwijderd

waarom zou je je huidige mobo weg doen dan? wat zijn de daatwerkelijke verschillen tussen de 2 bordjes? en wat betekenen die voor jou? lijkt me dan niet zo moeilijk om een keuze te maken... gewoon vergelijken...

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
ik heb hetzelfde gedaan. kg7-raid>kt3 ultra aru.
snelheidsverschil merk je niet, maar je bent wel van die buggy via 686b southbridge af :)
en msi heeft ook wel wat aardige overclock mogelijkheden, zoals een software proggie zodat je vanuit windows je fsb kan verhogen.

Verwijderd

Het is het absoluut niet waard om nu al over te stappen, ik zou nog lekker even wachten totdat er werkelijk veel snellere borden zijn

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 14:50
€25,- is eigenlijk niks en je hebt een beter board :). Maar ABIT rulez, zit hier nog steeds achter me abit kt7a-raid :P.