Toon posts:

Schakelen tussen headset en boxen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Probleem: als ik in bed lig of mijn kamer aan het opruimen ben, wil ik muziek luisteren uit mijn boxen.Maar als ik snachts wil counterstriken moet ik van mijn ouders mijn headset aan, (dat wil ik ook).

Ik heb geen zin om de hele tijd mijn kast naar voren te halen en kabeltjes te verwisselen is hier een oplossing voor?

Hoe kan ik switchen tussen boxen en headset zonder kabeltjes te verwisselen?

Verwijderd

Topicstarter
ff naar boven gooien......

• Mon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05 08:08

Mon

Elke betere audiozaak heeft wel een "splitterstukje" te koop. Daarmee kun je dus zowel je boxen als je headset aansluiten. En als je de ene nodig bent draai/druk je de andere uit. Eezy :) Ik denk trouwens dat er ook wel een soort schakelaartjes bestaan waarmee je dus echt 1 vd 2 uitgangen kunt kiezen, weet het niet zeker...

Verwijderd

Topicstarter
_Mon_ schreef op 07 oktober 2002 @ 20:55:
Elke betere audiozaak heeft wel een "splitterstukje" te koop. Daarmee kun je dus zowel je boxen als je headset aansluiten. En als je de ene nodig bent draai/druk je de andere uit. Eezy :)
kdenk niet dat ik hier mee opschiet, want ik moet nog steeds uitdraaien en inklikken. of ik moet een splitter op afstand hebben (met een draadje dus)

of zijn er splitters met een aan en uit functie?

Verwijderd

1. Kicken binnen 24 wordt bniet op pijs gesteld.

2. Oplossingen voor je problemen:
- een dingetje plantronics [LINK]http://www.pcheadsets.nl/audio_switch.htm[/LINK]
- Zelf iets leuks creeren. heb ik nog niet eerder gezien maar moet vrij makkelijk te realiseren zijn. (casemodding & electronica moet je dan zijn )

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-08 22:34

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Gewoon een splitter kopen... Dat die headset altijd aanstaat zul je geen last van hebben en als je et niet op je wil zet je die uit :)

En anders koop je 2 goedkope knopjes en zet je die ergens in het draad na de splitter...

Had je ook zelf kunnen bedenken..... :D

OC / CM - Begint eer ge Bezint

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-08 22:34

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Mjah, dat kun je ook nog doen, een dubbele schakelaar kopen, dus met aan 1, uit en aan 2 [die je normaal in een baybus gebruikt voor 7V en 12V ofzo ;)]

en dan aan1 = headset
aan2 = boxen, klaaar :D
IZI

OC / CM - Begint eer ge Bezint

Verwijderd

ik heb zelf boxen op bureau en draadloze koptelefoon, ik doe de stekker van de zender in de speakers, en viola speakers uit koptelefoon aan.

Verwijderd

Trust heeft daar ook een oplossing voor...dat heet multi media hub...
Pagina: 1