Toon posts:

Linux cs server, unex router

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb jullie forum tig keer doorgelezen en alle Unex stukkies ook al tig keer. Maar mijn probleem wordt er niet uitgelegd dus vandaar dat er een nieuw topic voor open.

Ik heb een linux RedHat 8.0 pctje en daarop HL Counter Strike server werdt ,mooi op Lan maar kan em gewoon niet online krijgen door mijn router ik heb ook zon pieeeep geval van unex oftewel de ISO50e.

En jah protmappen is een heel leuk idee jah probeer maar eens die unx van mij te mappen klein beetje teveel opties om uit te kiezen. En jah dat virtual server DMZ werkt ook niet. Iemand enig idee?? Iets veranderen op me Linux pc misschien?

8)7 >:)

Verwijderd

De vraag is, of het wel zin heeft. (Beperkte upload :?)

Verwijderd

Topicstarter
Jah klopt heeft idd niet zo veel zin aangezien je dan maar 4 man kan hosten maar ben nu al flink tijdje bezig om dit probleem op te lossen en zou heel graag willen weten of het idd op te lossen is of dat ik alle moeite voor nix aan het doen ben. Heb namelijk ook problemen op me Win pc met het hosten van gamez ook niet mogelijk.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 22:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Portmappen is het enige wat mogelijk is, anders kome de packets die bij je router aankomen echt niet bij een PC/Server achter je router terecht.

Denk dat je dus echt ff in de manual zult moeten spitten hoe die portmap functie precies werkt.

Braaikamer - Smoke&BBQ

Verwijderd

Topicstarter
Jah kweet het maar das nou juist het probleem er is helemaal nix van te vinden boekje is alleen korte install en hun site is flut en niet duidelijk ik kan er gewoon helemaal simpelweg nix van vinden vandaar dat ik ook hier ben gaan zoeken en posten.

Verwijderd

Topicstarter
Als ik de server start geeft ie deze melding:

WARNING UPD_OpenSocket: port: 27015 bind: Cannot assign requested adress.
FATAL_ERROR (Shutting down): Couldn't allocate dedicate server IP port.

In linux wel te verstaan,

Op de router heb ik dan Virtual server DMZ aanstaan op adress van de pc die ik als server wi llaten draaien.

Pormappen is al bijna helemaal niet te te onduidelijk.

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:33

Predator

Suffers from split brain

Hier staat hoe je moet portmappen met een unex server (via telnet):
Unex IS050p poort forwarding
Kon je simpel met de search vinden.

Verder hoef je geen DMZ te gebruiken als je die portmapping maakt.
Het is OF DMZ OF portmapping.
Map dus gewoon de juiste poorten (die kan je wel vinden met google of de search)

Die fout die je krijgt is in linux is een config probleem op je client en lijkt mij toch weinig met NT te maken.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

Topicstarter
Mjah owk dat werkt wel. Probleem is dan nog portmappen he ook geprobeert poortje toegevogd maar krijg me linux pctje gewoon niet als server hij blijft constant mij Lan Ip aan houden van de server dat is. Effkes verder zoeken dan maar.

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:33

Predator

Suffers from split brain

Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 16:49:
Mjah owk dat werkt wel. Probleem is dan nog portmappen he ook geprobeert poortje toegevogd maar krijg me linux pctje gewoon niet als server hij blijft constant mij Lan Ip aan houden van de server dat is. Effkes verder zoeken dan maar.

:?

Dat geeft helemaal niet.
Hij draait ook op je LAN ip.
Je router forward alles wel netjes naar die server.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

Topicstarter
Ah owk duz gewoon effkes via telnet poortjes aanmaken of poortje en router forward de poorten. Zodat mijn dedicated cs server ook online beschikbaar wordt? Tot nu toe alleen maar in lan draaiend, ben benieuwd hoop het beste :)
Pagina: 1