kan niet aanmelden bij domein: windows 2000

Pagina: 1
Acties:

• benmeints
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-03-2025
Ik heb volgende probleem. Ik heb de computernaam en het domein van mijn windows 2000 professional computer veranderd. Nu wil ik het weer terug zetten ,en dan geeft ie de volgende foutmelding:

referencies zijn strijdig met de bestaande referencies

Weet iemand mischien hoe ik dit op kan lossen ???

We draaien op een windows 2000 server
Alvast bedankt
Ben

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-03 16:47

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Wat wel eens wil helpen is eerst je computernaam wijzigen (terwijl je nog in een willekeurige werkgroep zit), rebooten en vervolgens pas proberen het domein te joinen.

Verder: Welkom op GoT. Lees ajb goed alle Faqs voor te posten.. je zit in het verkeerde forum en je hebt een ongewenste afluisting van je post.

[ Voor 0% gewijzigd door CyberSnooP op 07-10-2002 15:50 . Reden: oja.. welkom enzo ]

|_____vakje______|

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 22:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Move > NT

Ik snap nu niet helemaal wat je precies voor elkaar probeert te krijgen.
Je had een W2KProf werkstation.

Deze heette 'pietje' en hing aan domain 'puk'.
Vervolgens heb je de naam van je werkstation hernoemd naar 'kouse' en gejoined aan domain 'keessie'.

Vervolgens wilde je weer terug naar de naam 'pietje' en re-joinen aan 'puk'. Is dat gelukt of krijg je meteen die error dan ?
Ik neem aan dat je voor het eerste domain ook een domain admin user/pass hebt ?

Braaikamer - Smoke&BBQ

• benmeints
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-03-2025
ik heb de computer domeinvrijgemaakt. dus hij zat in puk, en ik heb hem alleen de naam kouse genoemd.

Vervolgens hernoem ik hem naar pietje. Start ik opnieuw op. Vervolgens probeer ik het domein puk te joinen, en dan moet je een gebruikersnaam opgeven die je lid kan maken van het domein. (een referencie)

Die geef ik op, namelijk administrator. (van het domein dus)
en dan geeft ie de fout:
De opgegeven referncies zijn strijdig met de huidige referencies

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Even kijken of je geen mapping (met andere username) hebt naar de domain controller.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten