We kunnen niet anders dan concluderen dat er verschillende builds moeten zijn van XP cd's
1e reacties op het niet kunnen partitioneren vanaf de door de PC/CD gestarte cd-rom XP home OEM:
Door SH007 (Lite-Mod SA/WOS) - Monday 07 October 2002 14:52
1. verzin een normale topictitel
2. tijdens de XP setup kun je toch echt partities maken
via e-mail:
Email is persoonlijk, ga dat a.u.b. niet quoten
a. Ik help mensen op internet maar vooral in real life
b. Ben al vanaf mijn 13e bezig met pc's
c. Kan het niet hebben dat xp niet 'normaal voor te bewerken en te installeren is'
Als ik van cd opstart krijg ik 2 opties, doorgaan, installeren, ntfs(snel) of ntfs, thats it. niks fdisk of format, laat staan fat32 keuzes
Bootdisk.com, die heb ik gedownload, daarmee kun je echter zoals ik al eerder / leders beschreef niet de win xp op raid krijgen met fat32
beginnersweb.nl : daar gaat deze topic net ff boven de pet.
tweakers.net:
Men heeft dit niet eerder aan de hand gehad!?
op geen van de websites is de oplossing te vinden.
Nadeel van de enorme omvang en het ontbreken van een oplossingen 'forum' op deze site is dat je bij search 100-en topics met multiple pages vind.
Wat je dan aanklikt, (niet alles, dat zou een dagtaak worden) blijkt niet te gaan over wat je bedoelt.
1e reacties op het niet kunnen partitioneren vanaf de door de PC/CD gestarte cd-rom XP home OEM:
Door SH007 (Lite-Mod SA/WOS) - Monday 07 October 2002 14:52
1. verzin een normale topictitel
2. tijdens de XP setup kun je toch echt partities maken
via e-mail:
Email is persoonlijk, ga dat a.u.b. niet quoten
a. Ik help mensen op internet maar vooral in real life
b. Ben al vanaf mijn 13e bezig met pc's
c. Kan het niet hebben dat xp niet 'normaal voor te bewerken en te installeren is'
Als ik van cd opstart krijg ik 2 opties, doorgaan, installeren, ntfs(snel) of ntfs, thats it. niks fdisk of format, laat staan fat32 keuzes
Bootdisk.com, die heb ik gedownload, daarmee kun je echter zoals ik al eerder / leders beschreef niet de win xp op raid krijgen met fat32
beginnersweb.nl : daar gaat deze topic net ff boven de pet.
tweakers.net:
Men heeft dit niet eerder aan de hand gehad!?
op geen van de websites is de oplossing te vinden.
Nadeel van de enorme omvang en het ontbreken van een oplossingen 'forum' op deze site is dat je bij search 100-en topics met multiple pages vind.
Wat je dan aanklikt, (niet alles, dat zou een dagtaak worden) blijkt niet te gaan over wat je bedoelt.
[ Voor 0% gewijzigd door blackd op 07-10-2002 15:48 ]
http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)