Toon posts:

[suggestie] alle forums

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het komt nog wel eens voor dat moderators topics verplaatsen naar een ander forum omdat de poster het in het verkeerde forum heeft geplaatst.(is mezelf ook wel eens overkomen)

Op zich is dit perfect echter wat ik zelf al eens achter gekomen ben is dat ik na bepaalde tijd ging kijken of er al antwoorden waren op mijn topic, wat blijkt mijn topic is nergens meer te vinden in het forum :?
Niks gek eigenlijk omdat de moderator hem naar het juiste forum heeft verplaatst alleen de poster weet dit niet en weet niet naar welk forum.

Mijn suggestie dus:
-Zet opmerking eronder zoals nu: ==> verplaatst naar bla bla forum.
-Kopieer die hele topic naar juiste forum en laat topic staan in forum waar poster hem in eerste instantie heeft geplaats.
-SLUIT deze topic in het originele forum.
Als de poster nu komt kijken naar zijn topic vind ie het slotje en kan ie lezen waar ie gebleven is, ook kunnen mensen die al gereageerd hadden zien waar die topic gebleven is en die persoon verder helpen maar nu in het juiste forum.

Hoop dat dit een goed idee is en wordt gebruikt

Greetzz

B3rt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Dat geeft dus alleen maar extra vervuiling van topics, bovendien is het volgens mij niet mogelijk om copies te maken. Je kunt je eigen topics terugvinden (dus ook in een ander forum) door op je naam te klikken. Daar staan ze allemaal tussen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hereweare67893
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Daarnaast kan je natuurlijk altijd een bookmark ervan maken. Dat doe ik altijd, en ik ben nog nooit iets kwijtgeraakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
JvH schreef op 07 oktober 2002 @ 15:28:
Daarnaast kan je natuurlijk altijd een bookmark ervan maken. Dat doe ik altijd, en ik ben nog nooit iets kwijtgeraakt :)
ja of een bookmark van je posthistory in je browser zetten

code:
1
http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/<plaats hier je idnummer>

34198 dus :D

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:39
wat een gedoe alleen maar omdat jij je topic kwijt bent.

- je kan gewoon zoeken op je eigen naam hoor, vind je em ook weer terug.
- je kan je topic in de bookmarks zetten, raak je em nooit meer kwijt.
- je kan in de active topics kijken, als je topic nog recent is.

dus nee, jouw suggestie zal geen doorgang vinden.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik ben geen topic kwijt vind het alleen lastig hoe het nu werkt. Vaak heb ik ooit eens ergens op gereageerd en kijk ik er een paar uur later weer na en is die topic ineens verdwenen (verplaats blijkbaar). Zou handig zijn als het dan aangekondigd stond, ben dit gewent zo van andere forums waar ze dit dus wel doen en vind dat wel relaxt.

Maargoed was maar een suggestie, geen idee dat ie zo de grond ingestampt zou worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:12

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Los van het feit of dit gewenst is, hebben we het nog niet eens gehad over de technische uitvoering ervan.
Voor zover ik weet word je topic niet echt veprlaatst, maar komt er een ander getalletje in een bepaald veldje van de database te staan.

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-08 06:44

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Dit lijkt me hooguit nuttig als je topics verplaatst van bijv. SG-->HK terwijl de topicstarter geen HK-access heeft.. En dan nog is het een boel gerommel, een e-mailtje volstaat in dit geval ook en is makkelijker technisch uit te voeren.
Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 15:46:
Maargoed was maar een suggestie, geen idee dat ie zo de grond ingestampt zou worden
Niet zo geïrriteerd :).. We zijn gewoon duidelijk over je idee maar er is weinig mis mee om suggesties te doen!.

|_____vakje______|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Compubiter schreef op 07 oktober 2002 @ 15:26:
Dat geeft dus alleen maar extra vervuiling van topics, bovendien is het volgens mij niet mogelijk om copies te maken.
In UBB (Ultimate Bulletin Board, waarmee GoT begonnen is en wat mij betreft nog altijd roelt :P) is dat standaard

Het topic wordt gesloten in het bronforum en in het doelforum wordt een nieuwe thread gestart waarin de hele meuk wordt gekopieerd.

Daarna delete ik dus het oude topic (op mijn/ons bescheiden forumpje Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/home.gif). Wat ik wil zeggen is dat het technisch heel goed mogelijk is, zelfs met achterhaalde forumsoftware

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Captain Pervert schreef op 07 oktober 2002 @ 16:12:
[...]
In UBB (Ultimate Bulletin Board, waarmee GoT begonnen is en wat mij betreft nog altijd roelt :P) is dat standaard

Het topic wordt gesloten in het bronforum en in het doelforum wordt een nieuwe thread gestart waarin de hele meuk wordt gekopieerd.

Daarna delete ik dus het oude topic (op mijn/ons bescheiden forumpje [afbeelding]). Wat ik wil zeggen is dat het technisch heel goed mogelijk is, zelfs met achterhaalde forumsoftware
Nostalgisch gelul altijd :+

Maar goed het lijkt me dat het alleen maar onnodig vervuiling geeft ondankds dat het vroeger wel kon en dat het daarom geen toevoeging is. En daarbij moet het topic gewoon goed geplaatst worden, klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
vbulletin, de software waar het forum op draait waar ik mede eigenaar van ben :P doet dit door het topic te laten staan in het oude forum maar dan als link. klik er op en je gaat naar je topic. Werkt prima maar ik denk dat het hier voor chaos zorgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juggernaut schreef op 07 oktober 2002 @ 16:35:
vbulletin, de software waar het forum op draait waar ik mede eigenaar van ben :P doet dit door het topic te laten staan in het oude forum maar dan als link. klik er op en je gaat naar je topic. Werkt prima maar ik denk dat het hier voor chaos zorgt.
exact mijn mening :) Ik heb al vaak nagedacht over de mogelijkheden, maar een link plaatsen vind ik geen optie, in ieder geval niet zoals vbulletin / burning board het doen. Het ziet er brij chaotisch uit. Wat ik nu ter plekke bedenk: het zou volgens mij wel mogelijk zijn links te plaatsen zoals nu met de gesloten threads wordt gedaan. Nu heb je
HTML:
1
2
3
4
5
stickies
-----
threads
-----
gesloten threads
Tussen de threads en gesloten threads zou je dan moved threads kunnen linken, ik denk dat dat wel een vrij nette oplossing zou zijn.

Ik ben overigens niet van mening dat het hier nodig is (je zoekt maar wat beter :P) maar het zou een mooie feature zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik zie het nut er echt niet van in. Als je een topic niet weer kunt vinden doe je even een search op je eigen naam (zoals boven beschreven.) Dan vind je hem of hij is gemoved naar een forum waar je niet bij kan en is het ook duidelijk.
Ik zit echt niet te wachten op nog meer ruis in de fora. Zeker niet als je zo makkelijk dat bepaalde topic kunt weer vinden. En als het topic van een ander is dan kun je hem bookmarken door op toevoegen aan bookmarks te klicken (links onderaan in een topic, vlak boven "new topic")

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou van het zoeken door op je naam te klikken wist ik niet eens (kom toch ook al geruime tijd op GoT), denk dat er wel meer mensen zijn die dit niet weten. (ja ik weet het lees de faq's bla bla maar ik ben eenmaal een Nederlander en die leest die Faq's en gebruiksaanwijzingen pas als ie er niet uit komt ;) )
Ook een bookmark maken van een andere topic is geen goeie optie, als ik voor elke topic die ik beantwoord een bookmark moet maken dan ..... je snapt hem hoop ik .... want je weet niet of ie verplaatst wordt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

GoT heeft tegenwoordig een geintergreerd Bookmarksysteem. Je kunt op dit plaatje klikken Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/bookmark.gif naast een topictitel om hem toe te voegen en je kunt ze in je Bookmarks beheren (staat in de lijst bovenaan. Zo hoef je niet je eigen bookmarks/favorieten daarvoor te gebruiken :).

Verder gebruik ik geen bookmarks, maar klik ik altijd op m'n eigen naam, omdat je dan snel en overzichtelijk kunt zien in welke topics voor het laatst is gereageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

offtopic:
Die lijst is best handig; zien in welke topics het laats gereageerd is.

Alleen ook wel lastig als je vrij veel post en een keer zelf een draadje opent wat minder goed loopt. Gevolg: je eigen draadje verdwijnt dan mooi van de active list maar ook van de 'active list' onder jouw naam. Nu bieden de bookmarks en de search ook aardig wat uitkomst... mgoed, helemaal happy met bovenstaande ben ik niet altijd... soms ook weer wel blij mee dus...
Pagina: 1