[Redhat 8.0] ADSL met USB-modem (Planet)?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• beatle
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09-2022
Is dit mogelijk (vast wel) en weet iemand hiervan de instelling en/of handleiding... Ik ben echt nog onwijs een groentje in dit gebeuren namelijk ;)

Verwijderd

redhat -> system tools -> internet configuration wizard -> xdsl connection -> next weet alleen even niet uit mijn hoofd hoe die device heet van een usb dsl modem

Verwijderd

Ja, via netwerkinstellingen (zie de RH-7.3 review in de desktop reviews bovenaan die forum) of als dat niet werkt, zie www.adsl4linux.nl. :). suc6!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 16:13:
Ja, via netwerkinstellingen (zie de RH-7.3 review in de desktop reviews bovenaan die forum) of als dat niet werkt, zie www.adsl4linux.nl. :). suc6!
sry dude hij heeft het over rh 8.0 deze heeft een nieuwe mega wizard. dus dat zou ik 1st proberen voordat je indepandancies overhoop gooid.

• Akerboom
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-04 19:35

Akerboom

Codito, ergo sum

Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 16:15:
[...]
www.adsl4linux.nl.sry dude hij heeft het over rh 8.0 deze heeft een nieuwe mega wizard. dus dat zou ik 1st proberen voordat je indepandancies overhoop gooid.
"indepandancies" ???

iig, adsl4linux installeerd geen rpm packages dus kan er niets fout gaan.
Verder werk adsl4linux bij mij perfect met RedHAt 8.0, beter dan al die wizards :r

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 16:15:
sry dude hij heeft het over rh 8.0 deze heeft een nieuwe mega wizard. dus dat zou ik 1st proberen voordat je indepandancies overhoop gooid.
:?. De wizzards werken vrijwel hetzelfde hoor. ;). Hij hoeft niet specifiek de 7.3 versie te installeren, zo gek ben ik ook weer niet. :D.

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Ehm, dit mag je toch echt zelf eerst gaan opzoeken en uitproberen... het is hier geen helpdesk.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.