Hallo,
Grote problemen met de geforce2. Na een periode wel te hebben gewerkt doet hij het weer niet meer. Niets aan de instellingen verandert of aan het systeem verandert.
Bij inschakelen van tv-out geeft hij op de TV een scherm gelijk aan de achtergrond van win-desktop. Groen/blauw. Stel ik die anders in dat verandert ook de tv, zelfs patronen worden gevolgd. Kijk ik naar monitor indentificatie zie ik op de PC nummer 1 en op de tv nummer 2. tot zover werkt alles.
Wat ik mis zijn de ikonen op de TV. Open ik een prog zie ik daar ook niets van behalve dat het tvscherm oranje of geel wordt.
Afspelen van video werkt wel op monitor maar niet op tv
Drivers opnieuw ge-inst. en ook dat werkt niet.
Nieuwe drivers ge-inst van NVIDIA ( 31.xx versie) ook die werkt niet.
Toen op advies de drivers vervangen door de beproefde oude 28.13 versie en ook die blijken niet te werken.
Je blijft maar de PC aan en uit zetten en steeds voor noppes.
Wie heeft zoiets al eens meegemaakt en weet hoe het op te lossen.
Je zou er eeuwige roem mee verdienen
Grote problemen met de geforce2. Na een periode wel te hebben gewerkt doet hij het weer niet meer. Niets aan de instellingen verandert of aan het systeem verandert.
Bij inschakelen van tv-out geeft hij op de TV een scherm gelijk aan de achtergrond van win-desktop. Groen/blauw. Stel ik die anders in dat verandert ook de tv, zelfs patronen worden gevolgd. Kijk ik naar monitor indentificatie zie ik op de PC nummer 1 en op de tv nummer 2. tot zover werkt alles.
Wat ik mis zijn de ikonen op de TV. Open ik een prog zie ik daar ook niets van behalve dat het tvscherm oranje of geel wordt.
Afspelen van video werkt wel op monitor maar niet op tv
Drivers opnieuw ge-inst. en ook dat werkt niet.
Nieuwe drivers ge-inst van NVIDIA ( 31.xx versie) ook die werkt niet.
Toen op advies de drivers vervangen door de beproefde oude 28.13 versie en ook die blijken niet te werken.
Je blijft maar de PC aan en uit zetten en steeds voor noppes.
Wie heeft zoiets al eens meegemaakt en weet hoe het op te lossen.
Je zou er eeuwige roem mee verdienen