hoi ik heb het vo0lgende script:
ik wil dus dat hij voor elk veld een tekstbox maakt met als naam de naam van het veld en in de value de waarde van het veld.
alleen als ik de waarde wil tonen doet hij het niet ($record->$naam) want in $record staan de waarden van de velden en in $naam de naam van het veld
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
| <?php include('../intranet2/secure/inc/connect.inc.php'); $resultaat = mysql_query("select * from users where user_id ='$id'") or die("sql error $sql");; $record = mysql_fetch_object($resultaat); $result = mysql_query("select * from users") or die("sql error $sql"); $i = 0; while ($i < mysql_num_fields($result)) { $meta = mysql_fetch_field($result); if (!$meta) { } $naam="$meta->name"; echo"$naam"; echo " : <input type=\"text\" NAME=\"$meta->name\" value=\"$record->$naam\"><br>"; $i++; } mysql_free_result($result); ?> |
ik wil dus dat hij voor elk veld een tekstbox maakt met als naam de naam van het veld en in de value de waarde van het veld.
alleen als ik de waarde wil tonen doet hij het niet ($record->$naam) want in $record staan de waarden van de velden en in $naam de naam van het veld