MSI Geforce 3 te heet?

Pagina: 1
Acties:

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-08 15:12
Ik heb een probleem met mijn computer, elke keer als ik grafische programma's gebruik en/of spellen speel dan crash mijn computer.

De temperaturen van mijn cpu en mijn kast zijn verder normaal.
Op het moment dat ik mijn kap van mijn pc afhaal en de comp uit de computerkast haal is het probleem verholpen. heeft iemand een idee wat ik hier aan kan doen?

Ik denk zelf dat het mijn videokaart is omdat ik diverse malen een blue screen heb gehad op de drivers van mijn videokaart. ik heb de Nvidia driver geprobeerd dit helpt niet, ik heb de MSI drivers geprobeerd en dit helpt eveneens niet. Zelfs een herinstallatie van Windows XP heb ik al achter de rug, dit ook zonder resultaat.
Ik heb mijn computer getest doormiddel van het programma Check-it.
Mijn geheugen en mijn harddisk zijn in orde.

reacties en oplossingen zie ik graag tegemoet.

Michiel

systeem:
Windows XP Pro
AMD 1800+
1GB DDR Memory
MSI Motherbord (KT&7 266A Pro2)
MSI GF3 64 MB DDR
Maxtor 60GB 7200 RPM

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Lijkt (zoals je zelf al zegt) op een te hete videokaart. Draait de fan wel goed en zit er niet heel veel stof op het koelblok? Als dat niet zo is moet je waarschijnlijk de airflow in je kast verbeteren of een betere fan/heatsink op de videokaart zetten.

Verwijderd

Slotcooler wil ook nog weleens heel erg veel helpen. Het kost je een pci slot maar het is goedkoop en werkt perfect

Verwijderd

probeer is een spel te draaien en je finger op de heatsink te leggen dan weet je hety meteen lijkt me :)

Verwijderd

dan wordt het tijd om te modden whehehe