Toon posts:

[XP]Is er al een XP incl SP1?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Of moet je nog altijd XP Pro los kopen en de SP1 van cd of internet halen en erna installeren :?

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Nee, dat willen wij hier niet, deze link

[ Voor 0% gewijzigd door blackd op 07-10-2002 14:13 ]

• Rusty
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-09 09:52
Uhmmm die link lijkt me minder legaal, of vergis ik me?

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de illegale shit + 15+ pop-ups |:(

ps. ban die gast |:(

[ Voor 0% gewijzigd door blackd op 07-10-2002 14:14 ]

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
bij deze mijn excuses

Verwijderd

Topicstarter
SMulTiE schreef op 07 oktober 2002 @ 14:11:
<font color=red>Niet quoten dan</font>
Ik kreeg eerst wat leek op iets legaals, maar de 2e keer kreeg ik 15+ pop-ups |:(

Verwijderd

Je kan zelf een XP cd maken waarbij SP1 geintegreerd is. Het beste kan je dan even zoeken op 'slipstream'.

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Bij Dell krijg je geloof ik wel al SP1 bij XP ingebakken op de CD (restore CD ben ik bang :P)
maar los kopen is er nog neit bij, geloof ik, met SP
(ik kan btw XP Pro legaal voor 15 euro krijgen :D --> via universiteit, tis alleen wel de upgrade, maar ze zeggen ook dat je er een key bij krijgt--> vaag :?)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Verwijderd

Topicstarter
Kan het een corporate versie zijn :?

ps. moet hier dan een key bij :?

Verwijderd

Okyah schreef op 07 oktober 2002 @ 14:19:

(ik kan btw XP Pro legaal voor 15 euro krijgen :D --> via universiteit, tis alleen wel de upgrade, maar ze zeggen ook dat je er een key bij krijgt--> vaag :?)
Ik weet niet waarvoor je bovenstaande nou zegt, want dat jij als student niet het volle pond hoeft te betalen, daar heb ik lekker veel aan. :( Of wilde je een handeltje beginnen? Doe mij er maar 3! (geintje).

Dat je nog geen cdtjes kunt kopen waar SP1 reeds op geintegreerd is heeft denk ik te maken met de voorraden die eerst op moeten. En aangezien SP1 een gratis download is, maakt het eigenlijk (voor de leverancier dus...) geen bal uit.

Als jij een originele cd hebt zonder SP1 mag jij van Microsoft zelf best een cdtje bakken waar het SP reeds in verwerkt zit.

Verwijderd

Op MSDN is een SP1-preinstalled versie vrijgeven, en er is ook een warez-groep die daar de corpfiles in heeft gepleurd. Klaar ben je. Hetzij illegaal.

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 20:57:
[...]

Ik weet niet waarvoor je bovenstaande nou zegt, want dat jij als student niet het volle pond hoeft te betalen, daar heb ik lekker veel aan. :( Of wilde je een handeltje beginnen? Doe mij er maar 3! (geintje).

Dat je nog geen cdtjes kunt kopen waar SP1 reeds op geintegreerd is heeft denk ik te maken met de voorraden die eerst op moeten. En aangezien SP1 een gratis download is, maakt het eigenlijk (voor de leverancier dus...) geen bal uit.

Als jij een originele cd hebt zonder SP1 mag jij van Microsoft zelf best een cdtje bakken waar het SP reeds in verwerkt zit.
pffff....
sorry, hoor dude, maar ik wilde dat even zeggen voor mensen die ook bij een universiteit zitten, dat ze dan XP voor (erg) weinig geld kunnen krijgen, dat je er ook SP1 bij kan krijgen (niet ingebakken, maar wel erbij) (mij verteld iig, stond niet op internet bij hun site)
en ik vond t vaag dat ze zeiden dat t een upgrade was, maar dat je wel een key kreeg.
vandaar....
sorry als ik je op je edele delen heb getrapt ;)
maar ik wilde mensen een tip geven en ik had een vraag... :)

Alone at last
Just nostalgia and I

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06 10:54
Ik heb een engelse winXP met SP1 :)

is trouwens beter dan SP1 apart :)

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

OxiMoron schreef op 07 oktober 2002 @ 22:04:
Ik heb een engelse winXP met SP1 :)

is trouwens beter dan SP1 apart :)
is dat zo?

hoezo?

de files worden toch gewoonweg vervangen?
kijk bi t updaten van w98se naar XP, ofzo, dat vat ik, maar de SP ?

kgeloof t wel, hoor, maar kzie t niet zo 123 :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Verwijderd

Okyah schreef op 07 oktober 2002 @ 22:05:
[...]
de files worden toch gewoonweg vervangen?
Ik denk dat ie bedoeld dat in de regel een SP1-slipstreamed cd na de installatie minder snel problemen zal geven dan een SP1 die achteraf op een systeem geinstalleerd is.

P.S. Er is ook al een XP nederlandse versie SP1-integrated warez release geweest.

Verwijderd

Okyah schreef op 07 oktober 2002 @ 21:58:
[...]

pffff....
sorry, hoor dude, maar ik wilde dat even zeggen voor mensen die ook bij een universiteit zitten, dat ze dan XP voor (erg) weinig geld kunnen krijgen, dat je er ook SP1 bij kan krijgen (niet ingebakken, maar wel erbij) (mij verteld iig, stond niet op internet bij hun site)
en ik vond t vaag dat ze zeiden dat t een upgrade was, maar dat je wel een key kreeg.
vandaar....
sorry als ik je op je edele delen heb getrapt ;)
maar ik wilde mensen een tip geven en ik had een vraag... :)
Het kwam een beetje patserig op mij over met die smilie erbij, en dus (?) vroeg ik mij af wat ik met die opmerking moest.

Vandaar mijn reactie. Verder hoor je bij een upgrade ook een key te krijgen. Anders kun je niet installeren. Je dient officieel natuurlijk ook een licentie van een upgradeble Windows versie.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:31
Ik heb zelf mn XP Home cd (voor op werk) al geslipstreamed met SP1.

voor zover ik weet is ie nog niet officeel in de handel, maar dat is gewoon een kwestie van tijd, de oude cdtjes meoten eerst op :)

Ik heb van de week (pas) een originele OEM cd gezien van Win2k waar SP3 bij in zat.....

Maar goed, wat is 't probleem met een slipstream installetje maken?

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 19:00
Hij is nog niet te koop maar zelf wel te maken (slipstreamen) daar is al een draadje over geweest. Heb hetzelf ook gedaan werkt prima.

Do as I say, don't do as I do.

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 22:09:
[...]

Het kwam een beetje patserig op mij over met die smilie erbij, en dus (?) vroeg ik mij af wat ik met die opmerking moest.

Vandaar mijn reactie. Verder hoor je bij een upgrade ook een key te krijgen. Anders kun je niet installeren. Je dient officieel natuurlijk ook een licentie van een upgradeble Windows versie.
ik vond t gewoon wel grappig --> alle studenten XP illegall draaien, terwijl t maar 15 euro is --> en dan meestal wel veel geld uitgeven aan alcohol en feesten...
maarja, tleek me wel een handige tip
dus aan alle studenten, tsjek eens bij je iniversiteit --> je kan office en XP enzo voor ERG weinig geld krijgen.

maar hoezo patserig, t is toch enti echt koel ofzo om iets voor weinig geld te kunnen kopen :?

maarja, nogmaals sorry als ik je avond heb bedorven...
:)

Alone at last
Just nostalgia and I

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem net geinstalleerd, de setup is ook heel anders dan 'gewone' XP Pro, er zit groot verschil tussen!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 18:15
Slipstreamen hier:http://www.tacktech.com/display.cfm?id=160&object=article.cfm

Specs

• camiels
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:09
Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 22:44:
Ik heb hem net geinstalleerd, de setup is ook heel anders dan 'gewone' XP Pro, er zit groot verschil tussen!
Hoezo anders, setup is gewoon exact hetzelfde of zit je een win32 setup te vergelijken met een dos setup?

Verwijderd

Okyah schreef op 07 oktober 2002 @ 22:12:
[...]

maarja, nogmaals sorry als ik je avond heb bedorven...
:)
Don't worry, geeft niet.

Verwijderd

Topicstarter
camiels schreef op 08 oktober 2002 @ 08:51:
[...]

Hoezo anders, setup is gewoon exact hetzelfde of zit je een win32 setup te vergelijken met een dos setup?
Nope, de install setup, hijs echt anders :o
Pagina: 1