setihide offline

Pagina: 1
Acties:

• grootw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01:53

grootw

groot, groter, grootw

Topicstarter
Ik wil setihide op een offline pc laten draaien.

Ik heb de bestanden 'setiathome-3.03.i386-winnt-cmdline.exe' en 'setihide.exe'
gekopieerd naar die offline pc.

Ook heb ik aangegeven dat de client offline werkt, dat de wu's locaal staan en ik heb wat wu's geimporteerd van een diskette.

Nu wil de client laten werken maar zonder resultaat.

Er gebeurt niets.... :'(

Herkent iemand dit en/of weet iemand een oplossing voor dit probleem

systeem

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

je hebt setihide geinstalleerd en draaiende? dan kun je workunits importeren die je elders (waar je wel internet hebt) met setihide hebt geexporteerd. ;)

• grootw

grootw

groot, groter, grootw

Topicstarter
Zoals ik al schreef heb ik wu's geimporteerd.

systeem

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

en wat doet ie dan? stopt de client? krijg je een error? of wat anders?

• grootw

grootw

groot, groter, grootw

Topicstarter
de client begint niet eens, er gebeurt helemaal niets. Ik zie in tabblad cache 4 caches staan met als status 'unconfig'. 2 ervan hebben tevens status 'active' maar ik zie niets gebeuren.

systeem

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:30

Rannasha

Does not compute.

Start de client eens zichtbaar, dan zie je wat er gebeurt en/of misgaat. Trouwens, heb je je userinfo.sah in de files map van setihide gekopieert??

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• grootw

grootw

groot, groter, grootw

Topicstarter
als ik de client zichtbaar opstart vraagt ie om mn emailadres, maar deze kan niet gecontroleerd worden omdat ik offline werk.

Ik denk inderdaad dat ik dat bestand userinfo.sah nodig heb, maar dat heb ik hier niet.... :(
Morgen nog maar eens proberen met userinfo.sah

systeem

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:53

TFHfony

Professional Weirdo

grootw schreef op 07 oktober 2002 @ 14:49:
als ik de client zichtbaar opstart vraagt ie om mn emailadres, maar deze kan niet gecontroleerd worden omdat ik offline werk.

Ik denk inderdaad dat ik dat bestand userinfo.sah nodig heb, maar dat heb ik hier niet.... :(
Morgen nog maar eens proberen met userinfo.sah
Klopt. DIe heb je ook nodig idd. Het makkelijkste is het om op een online machine een werkende installatie te maken en deze dan te kopieren naar de offline machine.
Wat je wel in de gaten moet houden als je het via een CD-R doet, is dat de bestanden na het copieren Read_Only zijn, dit moet je even uitzetten, anders werkt het ook niet.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

• Abomination
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03 14:28

Abomination

Wait for it . . . Wait for it

stap 1: Je moet eerst met de online 'setiathome-3.03.i386-winnt-cmdline.exe' client een paketje ophalen ( en natuurlijk een user koppelen of userinfo.sah in de zelfde dir plaatsen) en pas als hij begint met berekenen de client (dosbox) stopzetten. stap2: Daaroverheen (in de zelfde directory) setihide installeren.
setihide setihide pakt dan de gegevens over en begint te crunchen.
stap 1 kan je ook op een online putter doen, en dan overzetten naar de offline putter (wel stap 2 daarna doen) suc-6

[edit] bij SetiHide Version 1.5.4.4 kan setihide vanzelf kijken of hij online/offline is [edit]

Panasonic 9J Mono; Vaillant aroSTOR VWL BM 270; IthoDaalderop CVE-S SP; Showersave QB1-21; Aqmos CM-32

• grootw

grootw

groot, groter, grootw

Topicstarter
Bedankt voor alle medewerking, het is me gelukt!! :*)

systeem

Pagina: 1