Toon posts:

[XP]Raar afdruk probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste hulplijn :D

situatie -> Netwerk 3 pc's

aan mijn pc hangt de printer aan de paralelle poort (LPT1) De printer (HP1450) is gedeeld op het netwerk! Nu als ik mijn pc gewoon opstart en ik wil iets printen dan print hij dus niet, de wachtrij staat rechtsonder te pinken, met daarin het document dat ik wou afprinten en dan nogmaals het document maar dat verschijnt en verdijnt constant!!! Als iemand op het netwerkje wil afdrukken gebeurt net hetzelfde! den enige manier om dan de documenten alsnog te laten afdrukken is ofwel in "apparaatbeheer" de printerpoort eerst "uit" en daarna weer "in" te schakelen, ofwel mijn pc af te sluiten en opnieuw op te starten!

Ik heb alle mogelijke wachtrijopties al geprobeerd, maar niets helpt 8)7 8)7 8)7
Het rare is dat dit probleem zich enkel lijkt voor te doen bij mijn login, want als ik mijn pc in het inlog scherm laat staan print hij dus wel af als iemand van het netwerk een printopdracht geeft!

Er is ook nog een tweede login op mijn pc waarbij dit probleem zich ook niet voordoet!!

Iemand enig id waar het hier fout zit ??? Alvast eneorm bedankt, want ik zit er al weken mee te sukkelen :X

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
*tring*

We zijn geen hulplijn.

Dit topic is gesloten.