Tijd van werken, tijd van rusten
Weet niet of er al nieuwe software voor de 6510 is...
[ Voor 0% gewijzigd door intert0y op 07-10-2002 12:40 . Reden: of je wacht gewoon heel lang met typen en iemand anders zegt/vraagt hetzelfde :) ]
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Verwijderd
nopeintert0y schreef op 07 oktober 2002 @ 12:39:
echt zo'n raar kwaaltje, toevallig i.c.m. carkit?
Tijd van werken, tijd van rusten
Verwijderd
maar die fout heb ik er niet in zitten...
Het beste kan je denk ik naar een Nokia Center gaan, waarschijnlijk dat ze het daar wel weten.
omg, blauw scherm?Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 12:44:
Ik vroeg het me ook al af. Ik heb met dezelfde al een paar keer gehad dat ik een bericht wilde openen en dan krijg ik een mooi blauw scherm! Oftewel hij doet niks meer. Rebooten is dan de enige optie. Kan hij geen linux draaien?
probeer eens andere ledjes
Nee, serieus: had ik ook, SIM-kaart er opnieuw ff goed indoen en k heb er nooit weer last van gehad.
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Verwijderd
Hij gaat dan na 5 sec vanzelf weer aan -> en start ineens door zonder pin te vragen e.d.
Zal binnenkort es kijken naar een firmware upgrade (is die al beschikbaar
Lees mijn bovenstaande post ffVerwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 16:30:
Ik heb tegenwoordig wel dat ie ineens uit zichzelf uitgaat als ik net mn net getiepte bericht probeer te verzenden
Hij gaat dan na 5 sec vanzelf weer aan -> en start ineens door zonder pin te vragen e.d.
Zal binnenkort es kijken naar een firmware upgrade (is die al beschikbaar) heb nu V4.0
SIM ff goed opnieuw erin doen hielp bij mij iig.
Probleem is bekend bij 6510 en is bij verschillende firmware's zo..
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Heb geen last van dit probleem...