6510 toetsenbord geblokkeerd

Pagina: 1
Acties:

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:06
nu weer een raar softwareprobleem

bovenin geeft hij aan dat het toetsenbord op slot zit
maar ik kan wel in alle menus

je krijgt dit als er een herrinering komt en je dan daarna snel het menu ingaat

weet iemand of er al nieuwere software is dan versie 4.06 dd 18-06-02

Tijd van werken, tijd van rusten

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-08 21:06
Heb ik soms ook met mijn 6310... krijg ik als ik dat ding te snel in en uit de carkit haal... erg vaag...

Weet niet of er al nieuwe software voor de 6510 is...

Pvouput live

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
echt zo'n raar kwaaltje, toevallig i.c.m. carkit?

[ Voor 0% gewijzigd door intert0y op 07-10-2002 12:40 . Reden: of je wacht gewoon heel lang met typen en iemand anders zegt/vraagt hetzelfde :) ]

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Verwijderd

Ik vroeg het me ook al af. Ik heb met dezelfde al een paar keer gehad dat ik een bericht wilde openen en dan krijg ik een mooi blauw scherm! Oftewel hij doet niks meer. Rebooten is dan de enige optie. Kan hij geen linux draaien?

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:06
intert0y schreef op 07 oktober 2002 @ 12:39:
echt zo'n raar kwaaltje, toevallig i.c.m. carkit?
nope

Tijd van werken, tijd van rusten

Verwijderd

Mijn 6510 heeft ook v04.06 / 18-06-02 / NPM - 9

maar die fout heb ik er niet in zitten...

Het beste kan je denk ik naar een Nokia Center gaan, waarschijnlijk dat ze het daar wel weten.

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-08 22:39

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 12:44:
Ik vroeg het me ook al af. Ik heb met dezelfde al een paar keer gehad dat ik een bericht wilde openen en dan krijg ik een mooi blauw scherm! Oftewel hij doet niks meer. Rebooten is dan de enige optie. Kan hij geen linux draaien?
omg, blauw scherm? :+

probeer eens andere ledjes :P

Nee, serieus: had ik ook, SIM-kaart er opnieuw ff goed indoen en k heb er nooit weer last van gehad.

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• Tanu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-12-2023
Had ik ook wel 'es met m'n 8310. Gewoon accu eraf en klaar.. Overigens is het belachelijk dat Nokia er nog nooit in geslaagd is (of de 5110 misschien?) een toestel op de markt te zetten zonder zulk soort problemen, maar da's een beetje off-topic.

Verwijderd

Ik heb tegenwoordig wel dat ie ineens uit zichzelf uitgaat als ik net mn net getiepte bericht probeer te verzenden :(

Hij gaat dan na 5 sec vanzelf weer aan -> en start ineens door zonder pin te vragen e.d.

Zal binnenkort es kijken naar een firmware upgrade (is die al beschikbaar :? ) heb nu V4.0

• HaaZ
  • Laatst online: 10-08 22:39

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 16:30:
Ik heb tegenwoordig wel dat ie ineens uit zichzelf uitgaat als ik net mn net getiepte bericht probeer te verzenden :(

Hij gaat dan na 5 sec vanzelf weer aan -> en start ineens door zonder pin te vragen e.d.

Zal binnenkort es kijken naar een firmware upgrade (is die al beschikbaar :? ) heb nu V4.0
Lees mijn bovenstaande post ff :)

SIM ff goed opnieuw erin doen hielp bij mij iig.
Probleem is bekend bij 6510 en is bij verschillende firmware's zo..

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• ludo
  • Laatst online: 01-03 18:17
Mijn 6510 heeft firmware 4.12 (28-08-02).

Heb geen last van dit probleem...
Pagina: 1