{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Niemand die deel 1 heeft gespeelt?
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Ja heb 1 gespeeld alleen nooit uitgespeeld, in laatste stage kwam ik niet verder, maar misschien binnenkort weer eens proberen. Vond het wel een leuk spel, had ik eigenlijk niet verwacht, had hem echt gekocht voor demo van MGS2 
Mijn eigenlijke bedoeling was MGS2 demo spelen en dan spel wisselen voor andere, maar toch maar niet gedaan, ZOE was toch te leuk.
Mijn eigenlijke bedoeling was MGS2 demo spelen en dan spel wisselen voor andere, maar toch maar niet gedaan, ZOE was toch te leuk.
Ik had hem laatst tweede hands gekocht en uitgespeeld. Was er zeer van onder de indruk alleen dacht niet dat het zo kort zo zijn (verwachte dat je ook nog een stukje op Mars zou spelen...)
Es ff die trailer kijken.
Es ff die trailer kijken.
* MaDLiVe Graaft diep in zijn geheugen...laatste stage, dat was dat je de bommen moest defusen toch?Albinoraptor schreef op 08 oktober 2002 @ 12:45:
Ja heb 1 gespeeld alleen nooit uitgespeeld, in laatste stage kwam ik niet verder, maar misschien binnenkort weer eens proberen. Vond het wel een leuk spel, had ik eigenlijk niet verwacht, had hem echt gekocht voor demo van MGS2
ja.MaDLiVe schreef op 08 oktober 2002 @ 13:02:
[...]
* MaDLiVe Graaft diep in zijn geheugen...laatste stage, dat was dat je de bommen moest defusen toch?
Die trailer is trouwens echt ontzettend vet
Ik moet dat spel hebben
De Animé serie is ontzettend gaaf en herkenbaar. Maargoed spel had nog best wel veel hidden features:SEFje schreef op 08 oktober 2002 @ 13:10:
[...]
ja.
Die trailer is trouwens echt ontzettend vet
Ik moet dat spel hebben
-2 playermode (was een beetje teleurstellend)
*In deel 2 kun je in de 2player battle mode gebruik maken van 20 subwapens en kiezen uit ~25 characters
-Alternative end als je enkele levels met A class had afgerond.
2 player mode heb ik unlocked, alternate end niet
(wist ook niet dat die er was)
maar die 2 player mode is wel handig als je ff het spel wilt uitleggen aan een kennis, zo van; zo gaan die gevechten dus. (je kan namelijk ook tegen computer)
maar die 2 player mode is wel handig als je ff het spel wilt uitleggen aan een kennis, zo van; zo gaan die gevechten dus. (je kan namelijk ook tegen computer)
Verwijderd
Ik was echt verslaafd aan Z.O.E. Ik heb het spel ongeveer 4 keer uitgespeeld, omdat die gevechten zo intens en mooi waren. Z.O.E. 2 heeft dit ook, maar is dan op alle fronten ontzettend verbeterd (van wat ik heb gezien dan). Het verhaal en de cutscenes lijken ook veel sterker en langer, dus gaat het een beetje de MGS-kant op kwa verhaal. Can't wait.
konami rules gewoon
maar deze ZoE wordt beter omdat ome Hidjeo Kotjsima
zich er persoonlijk mee gaat bemoeie dus het script en crap daar heeft hij meer invloed op enz
en konami rules
maar deze ZoE wordt beter omdat ome Hidjeo Kotjsima
en konami rules
This is the Way.
Zoals jullie al opviel zijn de cutscenes ook getekend wat naar mijn mening een extra goeie sfeer oplevert.HIValicious schreef op 09 oktober 2002 @ 15:04:
konami rules gewoon
maar deze ZoE wordt beter omdat ome Hidjeo Kotjsimazich er persoonlijk mee gaat bemoeie dus het script en crap daar heeft hij meer invloed op enz
en konami rules
Pagina: 1