[PS2]Vervolg Zone Of The Enders

Pagina: 1
Acties:

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 16:07

MaDLiVe

.-Observer-.

Topicstarter
Dit moet ik met jullie delen. Deel 1 was geweldig dat zal niemand ontkennen (alleen beetje kort).

Deel 2 belooft meer veel meer. De final battle tegen anubis vervolg op de storyline van de hele Zone of the Enders saga.

Zone of the Enders is van dezelfde makers als MGS. Het is een enorme hit in japan en heeft zijn eigen anime serie welke overigens ook heel leuk is.

Ik kan niet wachten.

De trailer zegt alles.

Japanse trailer
Zelfde trailer alleen dan subbed (engels)

Iedereen die deel 1 geweldig vond zal dit deel ook gewldig vinden. Het kan niet missen. De trailer maakt je er iig helemaal warm voor.

Verwacht begin 2003 voor de ps2 offcourse.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Topicstarter
Niemand die deel 1 heeft gespeelt?

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:24
Ja heb 1 gespeeld alleen nooit uitgespeeld, in laatste stage kwam ik niet verder, maar misschien binnenkort weer eens proberen. Vond het wel een leuk spel, had ik eigenlijk niet verwacht, had hem echt gekocht voor demo van MGS2 :D

Mijn eigenlijke bedoeling was MGS2 demo spelen en dan spel wisselen voor andere, maar toch maar niet gedaan, ZOE was toch te leuk.

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
Ik had hem laatst tweede hands gekocht en uitgespeeld. Was er zeer van onder de indruk alleen dacht niet dat het zo kort zo zijn (verwachte dat je ook nog een stukje op Mars zou spelen...)

Es ff die trailer kijken.

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Topicstarter
Albinoraptor schreef op 08 oktober 2002 @ 12:45:
Ja heb 1 gespeeld alleen nooit uitgespeeld, in laatste stage kwam ik niet verder, maar misschien binnenkort weer eens proberen. Vond het wel een leuk spel, had ik eigenlijk niet verwacht, had hem echt gekocht voor demo van MGS2 :D

Mijn eigenlijke bedoeling was MGS2 demo spelen en dan spel wisselen voor andere, maar toch maar niet gedaan, ZOE was toch te leuk.
* MaDLiVe Graaft diep in zijn geheugen...laatste stage, dat was dat je de bommen moest defusen toch?

• SEFje
MaDLiVe schreef op 08 oktober 2002 @ 13:02:
[...]

* MaDLiVe Graaft diep in zijn geheugen...laatste stage, dat was dat je de bommen moest defusen toch?
ja.

Die trailer is trouwens echt ontzettend vet :7

Ik moet dat spel hebben >:)

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Topicstarter
SEFje schreef op 08 oktober 2002 @ 13:10:
[...]

ja.

Die trailer is trouwens echt ontzettend vet :7

Ik moet dat spel hebben >:)
De Animé serie is ontzettend gaaf en herkenbaar. Maargoed spel had nog best wel veel hidden features:
-2 playermode (was een beetje teleurstellend)
*In deel 2 kun je in de 2player battle mode gebruik maken van 20 subwapens en kiezen uit ~25 characters
-Alternative end als je enkele levels met A class had afgerond.

• SEFje
2 player mode heb ik unlocked, alternate end niet :'( (wist ook niet dat die er was)

maar die 2 player mode is wel handig als je ff het spel wilt uitleggen aan een kennis, zo van; zo gaan die gevechten dus. (je kan namelijk ook tegen computer)

Verwijderd

Ik was echt verslaafd aan Z.O.E. Ik heb het spel ongeveer 4 keer uitgespeeld, omdat die gevechten zo intens en mooi waren. Z.O.E. 2 heeft dit ook, maar is dan op alle fronten ontzettend verbeterd (van wat ik heb gezien dan). Het verhaal en de cutscenes lijken ook veel sterker en langer, dus gaat het een beetje de MGS-kant op kwa verhaal. Can't wait. :)

Verwijderd

ik kan ook niet wachten konami gaat hier weer een topper mee neer zetten

Verwijderd

I sure hope so. :D

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:17

NoTimeRemains

I know

konami rules gewoon

maar deze ZoE wordt beter omdat ome Hidjeo Kotjsima ;) zich er persoonlijk mee gaat bemoeie dus het script en crap daar heeft hij meer invloed op enz

en konami rules

This is the Way.

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Topicstarter
HIValicious schreef op 09 oktober 2002 @ 15:04:
konami rules gewoon

maar deze ZoE wordt beter omdat ome Hidjeo Kotjsima ;) zich er persoonlijk mee gaat bemoeie dus het script en crap daar heeft hij meer invloed op enz

en konami rules
Zoals jullie al opviel zijn de cutscenes ook getekend wat naar mijn mening een extra goeie sfeer oplevert.

Pagina: 1