ALs ik mijn K7S5A 1800+ 512MB DDR systeem langer dan 48 uur uitschakel (stekker eruit of gewoon via een 'soft turn off': maakt geen verschil) dan start het systeem beduidend trager op als wanneer ik het systeem binnen die 48 uur weer opstart. Hij koekeloert op de DVD en CDBURNER drive, daarna start ie als gewoon op. Hij komt er overigens altijd doorheen. Duurt alleen 10-15 seconden langer dan normaal. Verder heb ik geen enkel probleem (meer ;-) ): geheugen draait op UltraFast en de rest op 133/133. Superstabiel en snel.
Ik heb reeds een aantal bios-problemen van dit systeem opgelost, echter deze blijft nog over. Ook heb ik met diverse bios-en gespeeld. De meest recente varianten van het bios zijn gewoon nog veel slechter: daar moet je bij koude reboots (en soms bij warme !) de CMOS data clearen. Ik gebruik de officiele ECS versies (Cheepoman ook geprobeerd maar de recentste varianten doen 't ook niet). Ik heb versie 1 van het mobo, zonder LAN en sound onboard uitgeschakeld..
Heeft iemand een suggestie ? Ik kan natuurlijk verder terug in de tijd gaan met de bios versie (nu heb ik de 29/04/2002 versie) maar ik wil graag weten of iemand anders dit probleem heeft gehad en opgelost.
Oh ja, ik heb een 350 watt voeding; ik geloof niet dat het PSU problemen zijn.
Ik heb reeds een aantal bios-problemen van dit systeem opgelost, echter deze blijft nog over. Ook heb ik met diverse bios-en gespeeld. De meest recente varianten van het bios zijn gewoon nog veel slechter: daar moet je bij koude reboots (en soms bij warme !) de CMOS data clearen. Ik gebruik de officiele ECS versies (Cheepoman ook geprobeerd maar de recentste varianten doen 't ook niet). Ik heb versie 1 van het mobo, zonder LAN en sound onboard uitgeschakeld..
Heeft iemand een suggestie ? Ik kan natuurlijk verder terug in de tijd gaan met de bios versie (nu heb ik de 29/04/2002 versie) maar ik wil graag weten of iemand anders dit probleem heeft gehad en opgelost.
Oh ja, ik heb een 350 watt voeding; ik geloof niet dat het PSU problemen zijn.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2002 11:40 . Reden: Typo's ]