Toon posts:

www.nokiagame.nl... Wie gaan er mee doen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waar gaat het in hemelsnaam over?

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:53
Zou het niet weten, wel opgegeven :) zie het wel.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Ik doe heb me aangemeld, het is geloof ik de bedoeling dat je uit het nieuws en van inet antwoorden vind op vragen die ze daar stellen. Je kan altijd nog uitschrijven.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me net ook maar opgegeven, maar ik heb nog steeds geen idee waar het over gaat..

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-02 09:11

Robert

You have your answer..

**ZUCHT**

sorry hoor maar je kan toch LEZEN wat de game inhoud ? er staat op de nokia site zelf een uitgebreid verhaal en www.altavista.com bied ook genoeg uitkomst !!!!!

:o

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 27 oktober 2000 22:17 schreef tOcoOl32 het volgende:
**ZUCHT**

sorry hoor maar je kan toch LEZEN wat de game inhoud ? er staat op de nokia site zelf een uitgebreid verhaal en www.altavista.com bied ook genoeg uitkomst !!!!!

:o[/quote]Sorry tOcoOl32,
Ik heb het inmiddels gelezen. Heb jij je ingeschreven om mee te doen?

Verwijderd

ff voor de duidelijkheid;

Wat is Nokia Game?
Nokia Game is een "all-media spel" georganiseerd door Nokia Mobile Phones in verschillende Europese landen. Je stapt in de schoenen van de hoofdpersoon in een fictief verhaal. Gedurende een maand beleef je avonturen en vervul je opdrachten uit zijn naam. Nokia Game is gebaseerd op de kennis van de speler. De speler moet verschillende uitdagingen en puzzels tot een goed einde brengen om verder te gaan naar een volgende fase van Nokia Game.
Boodschappen en aanwijzingen bereiken de speler via alle denkbare media (Internet, TV, radio, voicemail, SMS, tijdschriften en kranten). Het is de taak van de speler om de verhaallijn te volgen en "connected" te blijven door de websites te bezoeken. Nokia Game zal je een maand lang bezighouden - tenminste, als je alle proeven overleeft... (Lees onze regels voor meer informatie)

en ja ik doe mee zelfs op 2 telefoon nummers. al ga ik starx 1 nummer uitschrijven
Pagina: 1