Verwijderd
nokia 310, niet twijfelen!
gewoon een zeer degelijk toestel, die 3510 (opvolger van de 3310, ook zo een oerdegelijk toestel!)
gewoon een zeer degelijk toestel, die 3510 (opvolger van de 3310, ook zo een oerdegelijk toestel!)
Verwijderd
nee zo kom ik ook mooi veel posts als ik alles 2 keer zou doen 
ik zou de R600 halen die 3510 is straks net zo "originele" 3310 die iedereen dan al heeft (mischien is de sony ericsson t200 wel wat voor je)
ik zou de R600 halen die 3510 is straks net zo "originele" 3310 die iedereen dan al heeft (mischien is de sony ericsson t200 wel wat voor je)
er is een editknop voor typfouten ElPacino... 
enne ik heb ook een 3510 is echt een heel relaxed foontje vooral die nieuwe beltonen zijn wel stoer. Java heb ik nog niet geprobeerd.
enne ik heb ook een 3510 is echt een heel relaxed foontje vooral die nieuwe beltonen zijn wel stoer. Java heb ik nog niet geprobeerd.
Verwijderd
Ik heb ook de 3510, wel een supertelefoontje, maar heeft volgens mij geen java.
Maar ik ben mobielverslaafd, dus ben weer opzoek naar een andere.
Wilde eerst de v70, maar daar is bijna geen goed woord over.
Misschien de t68i , of de t39m, die kan ik voor 150 euro krijgen.
Ik wil eigenlijk ook de 7650. Valt daar een beetje goed mee te bellen?
De 3510 is gewoon een opgepepte 3310.
Neem eens wat anders dan die eeuwige nokia
Neem eens wat anders dan die eeuwige nokia
Verwijderd
Ik heb de T200 en vind hen een beetje tegenvallen.Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 13:33:
nee zo kom ik ook mooi veel posts als ik alles 2 keer zou doen
Het is dat ik niet meer terug kan anders zou ik waarschijnlijk ook voor de 3510 of de siemens M50 gaan.
Die laatste heeft als enige nadeel dat die maar 50 nummers in het geheugen op kan slaan.
Als je een sim hebt met veel nummergeheugen is dat wellicht geen probleem, of als je iedereen die je toch nooit belt er zo nodig niet in hoeft te zetten.
als je veel nummers moet opslaan moet je zeker de 3510 hebben..daar kun je op de telefoon zelf alleen al 500 nummers in opslaan..voor mij totaal nutteloos maar leuk om te weten...Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 14:11:
[...]
Ik heb de T200 en vind hen een beetje tegenvallen.
Het is dat ik niet meer terug kan anders zou ik waarschijnlijk ook voor de 3510 of de siemens M50 gaan.
Die laatste heeft als enige nadeel dat die maar 50 nummers in het geheugen op kan slaan.
Als je een sim hebt met veel nummergeheugen is dat wellicht geen probleem, of als je iedereen die je toch nooit belt er zo nodig niet in hoeft te zetten.
t68i is echt wel koel. toevallig heb ik jou logo als achergrondVerwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 13:46:
Ik heb ook de 3510, wel een supertelefoontje, maar heeft volgens mij geen java.
Ga naar de site van Nokia, en ericsson.
Zoek van beide de specs op, leg deze naast elkaar, en maak je keuze.
1 topic is overigens voldoende.
Zoek van beide de specs op, leg deze naast elkaar, en maak je keuze.
1 topic is overigens voldoende.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()