[WC] Haakse slangpilaren waar te halen?

Pagina: 1
Acties:

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-02 15:53

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Topicstarter
Ik ben op zoek naar haakse slangpilaren, dus pilaren die ik liggend op mijn waterblok kan monteren ipv staand, omdat het anders (vooral op de videokaart) veen te veel ruimte inneemt. Alleen weet ik niet waar ik ze moet halen.
In de metaalgroothandel-boeken van m'n pa staan alleen rechte en ook bij online winkels hebben ze alleen rechte exemplaren.
De maximale grootte van het schroefdraad is 10 mm of 3/8" (kweet niet hoe dat schroefdraat heet) en de buitendiameter van de pilaar liefst ook zoiets. Metaal of kunststof maakt niet zoveel uit (lichte voorkeur voor metaal).

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Als je het gevonden hebt laat het me weten dude!

BDW, ken je me nog? TP70 hier :)

• Demo

Demo

Topicstarter
Gman schreef op 07 oktober 2002 @ 10:26:
Als je het gevonden hebt laat het me weten dude!

BDW, ken je me nog? TP70 hier :)
Uiteraard ken ik je nog, hebben gezellig geklets met een groepje Tweakers @ X-Life 5 :)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Ik heb eens haakse pilaren gemaakt met een stapeltje losse onderdelen, maar dat is niet wat je zoekt (nog steeds 3 PCI sloten onbruikbaar)

Er zaten goede haakse aansluiingen op de 2Cool blokken. Waar die te krijgen zijn... Ik weet het niet.

Wat welllicht bruikbaar is voor je, zijn pneumatiek koppelingen (Festo, LEgris), die zijn redelijk plat, en in diverse uitvoeringen te krijgen. Op naar de betere ijzerwinkel (liefst die voor de aannemerij, bijv Goudse Ijzerwaren)

Succes!

• Gman
  • Laatst online: 06-01 12:02
Demoniac schreef op 07 oktober 2002 @ 10:49:
[...]

Uiteraard ken ik je nog, hebben gezellig geklets met een groepje Tweakers @ X-Life 5 :)
Ok dan, kom ook naar WOL dan!
Dan moet ik ook wel wat leuks te showen hebben :)

En nu ontopic: die dingen moeten toch wel ergens in NL zijn?
Praxis enzo al geprobeerd?

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Praxis kan je schudden, een goed gesorteerde ijzerwarenzaak, welke voor de industrie werkt, geef ik meer kans. Zoals gezegd, Goudse Ijzerwaren, Wijngo in Gouda, en Klinger-Picoff in Rdam zijn er drie welke ik een kans geef.

• Demo

Demo

Topicstarter
Zou de loodgieter ze niet gewoon hebben? Dat bedenk ik me nu ineens :P

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02 23:24

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

ik wil niet dom overkomen hoor, maar wat is een haakse slangpilaar?

• P5ycho
  • Laatst online: 11:07
een slangaansluiting voor op je waterblok, maar dan met een 90graden hoek erin zodat de slangen opzij weglopen (handig voor videokaarten en dergelijke)

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• Devil
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Devil

King of morons

Emergo heeft een plastic variant, ik weet niet of je daar wat aan hebt?
http://www.emergo.nl/detail.asp?010098

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

• Demo

Demo

Topicstarter
Die lijkt er al op, alleen moet ik de schroefdraad andersom heben (dus om in te schroeven, niet er omheen)

• pool69
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-02 17:48
gewoon even bij een winkel voor gereedschappen die ook luchtcompressors en pneumatische gereedschap verkoopt vragen.
bij een installatiebedriijf hebben ze het vaak ook wel.
bij Mees van den Brink hebben ze het zeker want daar haal ik mijn slangen en koppelingen www.meesvandenbrink.nl

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 15:01
Ik had voor ReseTTim zijn waterblokjes gemaakt. Daar had ik ook ee hele constuctie gemaakt. Moet je maar een zijn topic doorzoeken.

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02 23:24

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

P5ycho schreef op 08 oktober 2002 @ 10:42:
een slangaansluiting voor op je waterblok, maar dan met een 90graden hoek erin zodat de slangen opzij weglopen (handig voor videokaarten en dergelijke)
en elleboogje dus

Verwijderd

Nee, want hier zit ook de rest van de koppeling aan (en schroefdraad ofzo)...

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

mmm... je hebt natuurlijk al je blokkie gemaakt maar om het zo plat mogelijk te houden had je denk ik het beste gewoon de in en uitgang aan de zijkant van het blokkie kenne maken.. maar inderdaad zoals hierboven beschreven staat hebben ze bij de goude ijzerwaren in Gouda of de Goudse machinefabriek in waddinxveen (als je daar als particulier kan kopen) vast wel van dit soort slangpilaaren...

Verder zou je bij een goed installatiebedrijf het kunnen vragen..

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• Demo

Demo

Topicstarter
INKOOPACTIE! :P
Kwam www.tiewraps.com tegen in het goedkope mod spullen topic, nou blijken ze daar ook deze te hebben :9~

Pagina: 1