Toon posts:

Gf Ti4400 Leadtek Retail inhoud???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 2 maanden geleden een nieuwe pc gekocht.
Met als video kaart Gf 4 Ti4400 Leatek. Ik kreeg toen een OEM versie. Ik had echter speciaal om de retail versie gevraagd. Dat komt doordat de OEM versie van de kaart geen koeling heeft, nouja wel een koeling maar minder dan de retail. na veel gezeur kon ik vrijdag de kaart ophalen, maar ik kreeg er geen kabeltjes bij of cd's het enige wat ik kreeg was een DVI conector tot Analoog, en een cd'tje met wat drivers en natuurlijk de kaart zelf owwja en nog een s-video kabel.
Ik vroeg toen of er niet meer bijzat, ze zeiden ja er zit meer bij maar dat komt nog. Maar nu wil ik graag weten wat er bij hoort omdat ik dan kan controlleren of ze nu alles hebben gegeven. Dat kan ik dus nu niet omdat ik niet weet wat erin zit.
Ik kan nergens op internet echt goed vinden wat ik hoor te krijgen.
wat ik zelf weet:
Video kaart
Handleiding
DVI connector
S-video kabel
Games (welke weet ik ook niet)

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
al op de site van nvidia geweest?

meestal staat er op de site van de fabriekant wel wat er in hoort, of zit

suc6

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat dacht ik dus ook maar ik kon er niks vinden. En ik heb het verder ook niet echt op de website van leadtek, www.leadtek.com.tw alles is moelijk te vinden daar.

Verwijderd

Hier kan je het vinden. Met even denken had je dat toch wel kunnen vinden?

http://www.leadtek.com.tw...ek/vga/WINFAST_A250TD.asp

• QBiT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-06 21:32
Je hoort er gewoon een doos bij te krijgen met inhoud, op de doos staat meestal wat er allemaal inzit. Als je het niet in doos krijgt, en ze zeggen zo van "ah, dat krijg je later wel." dan jij er straks achter aan, want je moet wel nu betalen. wat vaak ook het geval is is dat de retail versies sneller geklokt zijn als de OEM versies, omdat er beter geheugen op zit.

Verwijderd

Topicstarter
Ummm ja maar ik zie daar geen kabels staan ofzo, ik heb namelijk al een s-video kabel en volgensmij moet ik ook nog een s-video kabel naar rgb hebben ofzo als dat al bestaat. PS ik had dat zelf idd ook al gevonden

Verwijderd

Vraag me trouwens af waarom je die extras er niet gelijk bij kreeg :?

WinFox II Software
Four Directx 8 Games
1.Aquanox
2.Master Rallye
3.Black THORN
4.GAMES GALLERY

WinFast DVD

Cult3D

Colorific / 3Deep / True Internet Color

Oeps te laat :P

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2002 10:21 . Reden: Te laat :P ]

Verwijderd

Heb je een gewone versie of een ViVo?

Bij de ViVo versie hoort namelijk een break-out kabel.

Die maakt van een speciale aansluiting: video in/out met s-video en tulp.
Pagina: 1