Koude start problemen

Pagina: 1
Acties:

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-02 14:56
Ok ik heb hier een compac staan C400 met 160 mb intern en hij wil s'ochtends niet opstarten... dan geeft hij aan dat ze geheugen kaduuk is en volgens mij dat de videokaart kapot is of dat de processor kaduuk is...

Als ik m aan zet dan heb ik geen beeld en geeft hij de foutmeldingen ...

Maar als ik m na de foutmeldingen gewoon aan laat staan en m even 10 min op laat warmen dan boot hij zonder problemen ..

Verder is hij dan niet instabiel

ps het geheugen is meerdere malen getest.

Hoe kan ik dit fixen ?

Dank u _/-\o_

[ Voor 0% gewijzigd door Maku op 07-10-2002 11:35 . Reden: Spelfouten :+ ]

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-07 11:41

EMP

Krulloos!

choke je wel?

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Probeer het eens met een andere voeding. :?

Wanbeleid is ook beleid.

• Maku

• Maku
agent327 schreef op 07 oktober 2002 @ 11:43:
Probeer het eens met een andere voeding. :?
Zou dit een voedings problem kunnen zijn :?

Verwijderd

Ja, das een goede post in GoT. Dit wordt erg op prijs gesteld door de Moderators.

Ontopic:

ehm,... hoe koud is het in je kamer. Om de computer bij het raam te zetten als het snachts vriest is natuurlijk geen goede optie.

Verder lijkt me (naast de voeding) een goede test om bijvoorbeeld de HD op een andere computer te testen. (dat is, als je genoeg tijd hebt). ;)

• Maku
Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 14:02:
[...]

Ja, das een goede post in GoT. Dit wordt erg op prijs gesteld door de Moderators.

Ontopic:

ehm,... hoe koud is het in je kamer. Om de computer bij het raam te zetten als het snachts vriest is natuurlijk geen goede optie.

Verder lijkt me (naast de voeding) een goede test om bijvoorbeeld de HD op een andere computer te testen. (dat is, als je genoeg tijd hebt). ;)
Nou het is hier 21 graden ( het is op me werk ) de voeding is vervangen maar blijf de zelfde problemen houden ... hd testen ... wat heeft mijn hd te maken met de foutmeldingen .. dan zou ie toch moeten booten met een eroor zoals no operating system installed press a key to reboot OID

Verwijderd

Initialisatie foutje? Misschien je bios flashen?

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:06
hangt er veel of weinig in die kast? ik bedoel zit er alleen maar een videokaart en een netwerk kaart in? of is ie behangen met apparatuur?

ik blijf toch sterk denken dat het een voedingsprobleem is. ondanks dat je al de voeding hebt vervangen. probeer eens 300 watt. als dat erin zit, zeg het dan ff

• Maku
Hmm bios flashen lijkt me geen goed id bij die compaq tis op me werk namelijk ... al gaat het fout ben ik een beetje heel erg de lul
Pagina: 1