Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.
Oke sorry, deze kan dus gedelete worden
Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.
Moet je niet gewoon bij je firewall instellen dat Champ Man gebruik mag maken van het internet? Bij Zone Alarm bijvoorbeeld kun je voor elk programma apart instellen of ie toegang tot het internet heeft, of ie als server mag fungeren, enz. Anders zou ik het eigenlijk ook niet weten. Al eens een mailtje naar SI Games gestuurd?
Grab shell dude!
Nou kijk iemand probeerd van buiten af op mijn bak te connecten. Wat is nu het probleem (dat is met alle games trouwens). Ik zit niet direct op het interner maar achter een server, op die server draait iptables. Met iptables kun je zeggen dat bijv al het verkeer dat op poort 2048 komt dat die dat moet doorschakelen naar een andere pc. Dit heb ik ook gedaan met fifa2002 en meerdere games. Werkte perfect, alleen moet je wel de poort weten die je moet doorschakelen.
Ik heb al wel op menige fora's gepost enzo.
Ik heb al wel op menige fora's gepost enzo.