Toon posts:

M'n hardeschijf doet het niet meer!! Hep!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een groot probleem. Uit m'n oudere computer heb ik mijn hardeschijf gehaald. Deze schijf stond vol met muziek files die ik zelf heb gemaakt (fasttracker). Het heeft dus heel veel emotionele waarde voor mij. Nu sloot ik deze hardeschijf (een oudje, 500 Mb) aan op m'n nieuwe pc en het werkte allemaal. Ik liet de pc draaien en dacht van , als ik straks terug kom ga ik alles copieren en maak ik er een copietje van (ik heb nu namelijk een brander). Maar ik kwam 's middags terug en de pc stond uit. Ik starte de pc en kwam in windows. Maar toen kwam het. Hij zag de hardeschijf niet meer. Hij gaf een foutmelding met iets over de fat van de hardeschijf. Nu weet ik nog wel zeker dat alles erop staat , maar ik kan er niet meer bijkomen. Help!! Wat moet ik doen? Zijn er Bedrijven die de hardeschijf evengoed kunnen aanspeken en eraf kunnen halen wat erop staat? Ik ben bereid hiervoor te betalen natuurlijk.! Alvast bedankt!

Sven brandsma, Den Helder _/-\o_

• keefman
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Zulke bedrijven zijn er inderdaad, maar dat is duur en waarschijnlijk niet nodig. Hang hem eerst eens in je ouwe computer en kijk of de gegevens dan wel beschibaar zijn.

• JustDutch
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:53

JustDutch

was ambtenaar :)

En als je FAT vern**kt is, er zijn programmatjes om die te herstellen. D'r is vast wel een of andere tweaker die je daar een linkje van kan geven.

Forza Mucca

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:43

OgWok

U.N.C.L.E.

Terugzetten in het oude systeem en opstarten. Wat voor os staat daar op?

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

• wokkie15620
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-11-2023
Ik heb zelf na een serieuze crash van mijn HD,de meeste data terug kunnen halen met Getdataback. Was ff vergeten te backuppen tijdens een upgrade |:(

[Modbreak] Geen warez aanbieden hier!

[ Voor 0% gewijzigd door Twynn op 07-10-2002 11:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik had hem op een pentium 150 staan met win98 als besturingsprogramma
Dus ik ben benieuwd. In iedergeval enorm gedankt hiervoor mensen! Hopelijk kan ik hier wat mee

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-03 13:42

Barca

In Search Of Sunrise

Zegt FAQ je wat?
FAQ Opslagmedia & I/O Controllers (09-09-2002)
Of Search? (ik noem maar een voorbeeld...)
Data recovery software
Pagina: 1