[FS2002] MS Sidewinder Force Feedback probleem

Pagina: 1
Acties:

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-02 11:56
Ik weet niet zeker of ik die hier of in SA moet posten, maar dit leek me toch het beste.

Ik heb onder Windows XP die Microsoft Sidewinder Force Feedback pro (niet de 2) weten te installeren (werd eig direct herkent ;)). Nu het is vage dat hij wel goed werkt onder FS2000 (weliswaar zonder FF), maar onder FS2002 doet hij het niet. Ik kan het in de controller menu ook niet selecteren. Heeft iemand een idee hoe dit kan?
Ik heb al vele topics die de search opleverde doorgelezen, maar niets lijkt tot een goede oplossing te leiden. (Heb trouwens niet alle 25 topics van FS2002 doorgelezen. Die 25.000 posts was me toch iets te veel van het goede)

• rollebol
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-08-2025
Je zou kunnen proberen het programma FSUIPC te installeren. Dat is eigenlijk alleen maar een DLL, een soort plugin voor FS20002. Je haalt hem bij http://www.schiratti.com/dawson.html (of was het .htm?) en je kan vervolgens daar ook je joystick instellen, onafhankelijk van FS. Je kan overigens nog veel meer met die plugin. Maar dat merk je wel.

Je zal dan de force feedback moeten missen, denk ik.

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-02 11:56
Vraagje, hoe vind jij überhaupt iets op de MS site? Ik kan daar nooit vinden wat ik zoek. Zie dit ook weer: Keywords: kbimu kbprb msgame |:(

Iig bedankt voor een oplossing. Ga het straks ff proberen

[ Voor 0% gewijzigd door Marcj op 07-10-2002 13:45 . Reden: typo's ]