Toon posts:

tv kijken met de ti 4600

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
toen ik de kaart bij mijn computer bestelde stond er op internet dat er een tv in/out op zit. Nou zit er alleen geen software bij om tv op mijn pc te kijken en kan dit ook niet vinden?

heeft er iemand een suggestie? }:O 8)7

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:46
Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 09:18:
toen ik de kaart bij mijn computer bestelde stond er op internet dat er een tv in/out op zit. Nou zit er alleen geen software bij om tv op mijn pc te kijken en kan dit ook niet vinden?

heeft er iemand een suggestie? }:O 8)7
ja.. je kunt geen tv kijken op je pc... je kunt alleen het beeld van je tv op de pc zetten 8)7

https://wren.co/join/Devian

Verwijderd

Topicstarter
jaja, dat begrijp ik. nou ik zal het opnieuw opstellen...
ik wil graag tv beelden op mijn pc bekijken via mijn gforce ti4600 ???
is dit mogelijk en zoja waar kan ik daar software voor vinden???

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
Als je tv-in hebt betekend dit dat je bijvoorbeeld een videorecorder of camera aan kan sluiten. Als je drivers hebt geinstalleerd zal het in de meeste capture programma's moeten werken.

Wat voor een kaart zit er eigenlijk in je PC, die tv-in/out regelt? Misschien kunnen we je dan beter helpen.

• Jules Winfield
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-07 19:58
als je TV wil kijken op je pc, zul je een TV-kaart moeten aanschaffen.

Verwijderd

Topicstarter
mmmm... maar kan ik dan ook tv(beelden) kijken op mijn pc of moet ik daarvoor toch weer een losse tv kaart voor kopen...

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 09:41:
mmmm... maar kan ik dan ook tv(beelden) kijken op mijn pc of moet ik daarvoor toch weer een losse tv kaart voor kopen...
Als je een videorecorder aansluit, kan je via de tuner van de videorecorder tv kijken, maar of dat is wat je wilt betwijfel ik. Echt TV kijken gaat inderdaad via een tv-kaart.

Verwijderd

Topicstarter
Vreemd laten ze dan die tv in geen tv in noemen maar video in ofzo..
maar ik zou dus wel via de tuner van de video recorder kunnen kijken...
aan de ene kant was ik het wel van plan want dan kan ik lekker makkelijk zappen..
wat voor programma's kan ik daarvoor gebruiken

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:12

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Het is gewoon een verkeerde benaming, het moet video in/uit zijn.

Ik heb hem doorgelust met mijn TV, ik kan opnemen en weergeven van ne naar mijn TV.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
ik kan nix capturen met mn ti4200, hij geeft geen signaal... en ook: hoe krijg je audio uit je tv met tvout?

Verwijderd

Je kan je Tv aansluiten op je video kaart en dan kun je een beeld van je pc op de tv bekijken, beeld terug halen van de tv gaat niet werken, want op de geforce 4 zit alleen een tv-out en geen tv-in.

Helaas, als je het toch wil doen zul je moeten denken aan een tv-card of nog mooier en sneller Pinacle DV500 of de DC30+, de laaste is een echte aanrader.
Je kan dat een tv aansluiten, videorecorder, camera enz en je kan van alle ook beeld importeren in je pc

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu dus een video in,, daarmee zou ik dus beelden van mijn video moeten kunnen bekijken via mijn computer .. maar welke software moet ik daarvoor gebruiken..

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 09:49:
Je kan je Tv aansluiten op je video kaart en dan kun je een beeld van je pc op de tv bekijken, beeld terug halen van de tv gaat niet werken, want op de geforce 4 zit alleen een tv-out en geen tv-in.

Helaas, als je het toch wil doen zul je moeten denken aan een tv-card of nog mooier en sneller Pinacle DV500 of de DC30+, de laaste is een echte aanrader.
Je kan dat een tv aansluiten, videorecorder, camera enz en je kan van alle ook beeld importeren in je pc
Dat klopt dus niet. Er zijn ook GF4's waar wel video-in opzit. Zoals de topic-starter al heeft aangegeven. Het kan dus wel.

Verwijderd

Kijk even hier : TV kijken op PC

En gebruik ook eens de search, deze vragen komen echt veel vaker voor...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.