Toon posts:

Memtest 86 Errors: Wat nu?

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ok, heb dus Memtest 86 gedraait, en hij gaf naar mijn mening veel errors aan ! Vin'k nu zie tof, maar goed!

Hij geeft 1453 errors op test numertje 4, maar nu is mijn vraag:

Wat moet ik hieraan doen, of moet ik zowiezo als memtest errors geeft aan nieuw SD geheugen denken?

Of moeten jullie nog meer weten, voordat jeullie me kunnen helpen? Laat dat dan ff weten!

• ascona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-02-2022
andere repen geheugen

• David
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-07 11:19
Kun je nog meer informatie geven: wat voor merk geheugen, wat zijn je timings en heb je het geheugen overgeklokt?

Dato DUO synth voor twee

Verwijderd

Topicstarter
euhmm, weet merk geheugen niet (ken je da ergens zien?), niet overgeclockt! Wat bedoel je met timings?

Verwijderd

even zeer zwaar offtopic hoor, maar die naam van je vind ik maar nix.

• DaManiac
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-07 08:45
Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 10:19:
even zeer zwaar offtopic hoor, maar die naam van je vind ik maar nix.
Ik neem aan dat dat iets met The X-files te maken heeft en niet met die ziekte...

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:58
idd, zo simpel is het, geheugen brak, dus nieuwe nemen

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Topicstarter
Krijgen we weer gezeik over me naampie? Is al eerder topic over geweest! Kan'm alleen nie meer vinden! :P

Verwijderd

onnodig gezeik .................zoeken naar ..............

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik zou aanraden om je eens te verdiepen in het fenomeen geheugentimings en die eens te controleren of aan te passen. Als Memtest dan nog steeds fouten geeft, zitten er waarschijnlijk fouten in je geheugen. Dat kan erg zijn, maar dat hoeft niet. Als je veel vastlopers hebt, weet je nu hoe het komt.. Als je er verder geen last van hebt, kun je erover denken om het lekker zo te laten. Maar een vastloper zal je ooit wel krijgen dan, das gewoon statistiek.
Het is zeker noname geheugen? Dat heb ik zelf ook eens gekocht (2x512Mb), in totaal 3 repen van 512Mb geprobeerd, allemaal met fouten. Snel weer teruggebracht. Daarna Dane Elec gekocht, en dat werkte perfect, de hele test zonder fouten.

Bij het te ver overklokken van m'n geheugen krijg ik altijd de fouten pas in test 5, na de 93%, niet bij de eerdere testen, dus het zal dan een bepaald soort fout zijn wat erin zit.

Verwijderd

Geheugen slomere timings geven of lager klokken. Ook kan het zijn dat je cpu iets tever geklokt is.

Verwijderd

Topicstarter
ok, is al tijdje geleden! Maar had uiteindelijk besloten om een maar nieuw geheugen te kopen!

En com loopt nu als een trein! :)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Oké :)

Opgelost of niet, maar zulke topics zouden eigenlijk op slot moeten gaan omdat je dit toch echt wel zélf kan bedenken.. Als je een probleem met je auto hebt, dan kun je toch wel zélf bedenken dat je de auto dan naar de garage moet brengen ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.