Toon posts:

Ericsson R600 of de T200?

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit te twijfelen tussen de Ericsson R600 en de T200. waar gaat jullie voorkeur naar uit? waarom? Ik heb gehoord dat die accu van de T200 niet zo goed is!

Verwijderd

Ik heb zelf de T200 en de valt regematig uit of vraagt op de meest vreemde momenten om mijn pincode. Verder duurt het laden van sommige menu onderdelen(inbox) lang. Hoe het met de R600 zit weet ik natuurlijk niet, maar ik zou als ik jou was ff verder kijken.

edit: De T200 heeft ook een Li-ion battery(een van de weinige goede dingen.)

• SquatRS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-03 11:12
als je dit gehoord heb zou ik zekere voor die andere gaan. Een goeie accu is echt een must. Ik had eerste een Siemens C35i maar die accu was na een jaar zo gaar dat ie dus maar liefst 12 uur!!! stanby kon staan. Ook gaf ie vaak aan dat ie nog half vol zat en als ik dan gebeld werd viel ie uit |:( Nu heb ik een Nokia 3510 met Li-ion batterij en die is echt geweldig... _/-\o_ Hij kan ongeveer een week stanby blijven staan (ik laat hem 's nachts niet aan staan). Dus kijk goed naar wat voor accu erin zit. Bijna lle nieuwe telefoons hebben zo'n Li-ion accu. Het grote voordeel van zo'n accu is dat ie nooit "lui" wordt dwz dat je hem altijd op kan laden zonder dat de accu in kwaliteit achteruit gaat.

Verwijderd

Ik vond de R600 wel een fijn toestelletje. Batterij ging niet superlang mee, maar ik gooide em elke avond in de lader en dat deed ie prima. Kon wel makkelijk twee drie dagen zonder lader en dan nog regelmatig bellen en GPRS-en.

PS, het lijkt alsof je voorkeur uitgaat naar de R600, want in vrij korte tijd heb je daar drie topics over geopend. Hier staat vrij veel info in: Ericsson R600, ervaringen?

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-03 21:36
of de 3510? kon dat nie in een post?

no comment

Verwijderd

Martinus schreef op 07 oktober 2002 @ 13:48:
of de 3510? kon dat nie in een post?
idd. Helemaal mee eens.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-03 11:22
Ga naar de site van ericsson.
Zoek van beide telefoons de specs op, leg deze naast elkaar, en maak je keuze.

1 topic is overigens voldoende.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.