Toon posts:

Keyboard doet vaag bij het gamen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een tijdje een draadloze muis/toetsenbord van Microsoft. Alles werkt perfect totdat ik ga gamen.

Na een tijdje blijft de pijltjes toets (naar links) signaal geven, dus blijf je in het spel constant naar links lopen. Dit stopt ook niet, pas als ik het spel opnieuw start is het weer over. Maar na een paar punten gamen gebeurt het weer. Het is altijd de linkerpijl-knop die signaal blijft geven.

Dit gebeurt bij elke game, weet iemand een oplossing voor dit probleem?

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Nieuwe batterijen :?

Welke draadloze set heb je ?

Verwijderd

Topicstarter
nieuwe batterijen heb ik al geprobeert..

Het gaat om de Wireless Desktop Keyboard IntelliType Pro 2.1

• Mich
  • Laatst online: 15:44
Ja ik ken het probleem, en volgens mij ging het over na nieuwe batterijen, of na een reset was het ook over, is iig raar probleem

Verwijderd

Topicstarter
DE_Michiel schreef op 07 oktober 2002 @ 09:00:
Ja ik ken het probleem, en volgens mij ging het over na nieuwe batterijen, of na een reset was het ook over, is iig raar probleem
bij mij is dit dus niet zo.. heb al heel vaak gereset.. en ook nieuwe batterijen werkte niet :'(

• Mich
  • Laatst online: 15:44
misschien ergens een conflictje tussen hardware, als het vanaf het begin is dat je het tb en muis heb, is dat goed mogelijk

Verwijderd

Topicstarter
DE_Michiel schreef op 07 oktober 2002 @ 09:21:
misschien ergens een conflictje tussen hardware, als het vanaf het begin is dat je het tb en muis heb, is dat goed mogelijk
ja dat zou kunnen, maar hoe kom je daar achter?

Verwijderd

Misschien is het probleem dat je bij gamen lange tijd de knoppen ingedrukt houdt en zodoende het keyboard de signalen niet meer kan bijwerken?

Lijkt me iets in die trant. gewoon keyboard ook ff getest...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 16:10:
Misschien is het probleem dat je bij gamen lange tijd de knoppen ingedrukt houdt en zodoende het keyboard de signalen niet meer kan bijwerken?

Lijkt me iets in die trant. gewoon keyboard ook ff getest...
bij een gewoon keyboard heb ik in niet

Verwijderd

Tja, misschien dit even anvragen bij de leverancier? (winkel)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 20:16:
Tja, misschien dit even anvragen bij de leverancier? (winkel)
ja ga ik effe doen.

zijn er meer mensen met problemen met hun draadloze toetsenbord tijdens het gamen?

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:12

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 20:53:
[...]

ja ga ik effe doen.

zijn er meer mensen met problemen met hun draadloze toetsenbord tijdens het gamen?
Geen last van (Logitech Cordless Desktop Optical)

He who controls the Spice, controls the Universe.

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-08 08:33
moh kaasie

Dit keyboard setje had ik ook. Vervelend maar ik had het ook. Als je bv. W ingedrukt houdt dan blijft hij lopen, als je lostlaat. Als je hem weer indrukt en los laat is het over. Maar wel lastig .. gebeurde mij vaak zat dat ik met spellen GAME OVER ging :s.
Ik ga nu voor de nieuwe microsoft optical desktop, hopelijk is die beter.

Verwijderd

Ligt niet aan je draadloze geval, maar is een microsoft bug. Ik heb het ook, met m'n Natural Elite Pro. Das dus MET staart.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 08:43:
Ik heb al een tijdje een draadloze muis/toetsenbord van Microsoft. Alles werkt perfect totdat ik ga gamen.

Na een tijdje blijft de pijltjes toets (naar links) signaal geven, dus blijf je in het spel constant naar links lopen. Dit stopt ook niet, pas als ik het spel opnieuw start is het weer over. Maar na een paar punten gamen gebeurt het weer. Het is altijd de linkerpijl-knop die signaal blijft geven.

Dit gebeurt bij elke game, weet iemand een oplossing voor dt probleem?
wa een irritatie heb je dan DAT HEB IK PRECIES HETZELFDE! echt kut heeft me veel deaths opgeleverd

in sof2 met logitech draadloos desktop

Verwijderd

Laat ff weten wat de winkel heeft gezegd...

Verwijderd

Topicstarter
gaat van het winkel effe langs de winkel.

Maeslant wie ben jij dan?? mede maaslander :)
Pagina: 1