Osama en nieuwe aanslagen?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:41
Dit stukje lees ik net ineens:

"...Osama bin Laden dreigt de Verenigde Staten met nieuwe aanslagen. De leider van al-Qaeda zegt in een audiotape van twee minuten, zondagavond uitgezonden door de Arabische nieuwszender al-Jazeera, dat de Amerikaanse economie het doel zal zijn van nieuwe acties "tot het land stopt met onrechtvaardigheid en agressie..."

en dáár kan ik mij nou zo over opwinden!

Wie is er onrechtvaardig en wie was in eerste instantie nou aggressief naar wie? :(

Of... ligt het anders. Waar doelt die Osama nou eigenlijk op. Dat Amerika het niet eens is met het Taliban-beleid, swa. Dat zijn de meeste bevolkingsgroepen niet. Maar om daarom nu Amerika proberen uit te roeien...

Waarom veroorzaakt geloof toch altijd oorlogen? Ik zelf ben atheïst, maar ben daar ook steeds vaker opgelucht over. Ik heb geen behoefte aan één bepaalde gedachten gang. Waarom is de Taliban daar zo strikt in?

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• SquatRS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-01 10:41
er bestaat al een topic met deze naam....en is nog actief ook.... check Osama dreigt met nieuwe aanslagen

[ Voor 0% gewijzigd door SquatRS op 07-10-2002 08:26 . Reden: linkfix ]

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:41
SquatRS schreef op 07 oktober 2002 @ 08:23:
er bestaat al een topic met deze naam....en is nog actief ook.... check [topic]Osama dreigt met nieuwe aanslagen
I'm so sorry... :X

edit:

ik heb het zien staan bij nieuws.
Maar het gaat me niet zo zeer om het nieuws, maar meer de beweegredenen, waar hij nou precies op doelt, en waarom enzo...

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• Christiaan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08-2021
Dit is typisch NSTM. Er is daar al een draadje actief over dit onderwerp (zoals aangegeven). Dus ik sluit dit draadje.

Dit topic is gesloten.