Help mee tegen anthrax, pokken en ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows en hou ons @ the top!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
Volgende week staat aKra al in de top 15 als ie zo doorgaat
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
hmmm zondag dip... toch nog 300+
hopen dat we vandaag weer wat meer gaan doen
hopen dat we vandaag weer wat meer gaan doen
edit:
stats run van Griz heeft niet helemaal vlekkeloos gedraait -> op team niveau is tie blijven hangen
stats run van Griz heeft niet helemaal vlekkeloos gedraait -> op team niveau is tie blijven hangen
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Woot!
Ik sta eerste!
Maar jammer genoeg niet overall
Me baas ziet er een beetje van af omdat de streamings een beetje gaan "knetteren"... dus kwaltieit wordt er minder op, dus ik kan wel nee zeggen
Ik sta eerste!
Me baas ziet er een beetje van af omdat de streamings een beetje gaan "knetteren"... dus kwaltieit wordt er minder op, dus ik kan wel nee zeggen
Intentionally left blank.
Dat is jammer dat je die 'dozen' niet me ekan pakken
maar jah
de stun zo ver is perfect

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Anoniem: 26550
Hmm, de client is ook wel wat aan de zware kant voor bedrijfspc's, misschien dat er andere projecten zijn met lichtere clients die wel soepeltjes draaien op de pc's?aKra schreef op 07 oktober 2002 @ 14:10:
Woot!
Ik sta eerste!
That's the spirit griz! 
Leuke en lekkere score aKra! Houdt het zo lang mogelijk vol in ieder geval!
Leuke en lekkere score aKra! Houdt het zo lang mogelijk vol in ieder geval!
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Als me ouders me nog steeds stroom blijven leveren blijf ik wel grazen, misschien even de uptime van 2 weken van me dual doos kapot maken, slaapt niet zo lekker met al die herrie 
Enneuh, geheugen zat in die PC's, maar de "streamers" moeten geen last er van kunnen hebben.
Enneuh, geheugen zat in die PC's, maar de "streamers" moeten geen last er van kunnen hebben.
Intentionally left blank.
Pagina: 1