Windows XP belt niet meer

Pagina: 1
Acties:

• Silverback
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
Ik heb onlangs mijn pc opnieuw geinstalleerdmen sinds die tijd werkt mijn modem niet meer. Installatie van het modem ging prima. In device manager staat ook dat this device is working properly. Landinstelling staat goed en zodra ik wil bellen hoor ik wel geklik naar de telefoon toe, maar het modem gaat niet bellen (geen beltoontjes). Ik gebruik het modem alleen voor girotel, maar in geval van modemproblemen gebruik ik ook Hyperterminal, want dan kan je met AT-commando's werken.Ik zou al de conclusie getrokken hebben dat dit modem stuk is, maar ik had nog een extern modem liggen en deze heb ik aangesloten en deze doet precies hetzelfde. Hij gaat niet bellen. Ik ben geen newbe en ik heb wel tig aantal keren modems geinstalleerd, maar hier weet ik het even niet meer. Iemand een suggestie?
:?

UE46C8700, CI+ UPC, Sandisk U3 8GB USB-stick, PopcornHour C200, BD-C6900, Marantz SR7005, Wii, PS/2, Logitech Harmony one

Verwijderd

Al andere drivers geprobeerd :?

Verwijderd

Welk merk/type modem heb je? Ga eens zoeken in de nieuwsgroepen op +xp +modem +bellen. Daar word je probleem in meerdere draadjes besproken.

suc6.

ook nog dit draadje voor je gevonden:
56k modems onder XP :|

• Silverback
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
Het is een Motorola sm56 fax modem intern en een US Robotics extern. Beiden hebben gewerkt met de meegeleverde drivers. Drivers al diverse versies van gebruikt Bovendien heeft dit een week nog gewerkt, maar sinds de herinstallatie werkt het dus niet meer.

UE46C8700, CI+ UPC, Sandisk U3 8GB USB-stick, PopcornHour C200, BD-C6900, Marantz SR7005, Wii, PS/2, Logitech Harmony one