Toon posts:

[Nokia 3330] mobieltje hangt af en toe

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Af en toe hangt de software van mijn Nokia 3330 en dan is de enige oplossing om de accu eruit te halen en weer terug te stoppen. Zelfs gewoon uitzetten is dan namelijk niet meer mogelijk!

Weet iemand daarom welke software versie er in een 3330 zit? De mijne heeft versie 4.16 van 25-06-01 (zichtbaar via *#0000#).

Klopt het dat je je software kan laten updaten/graden? En hoeveel kost zoiets dan?

Verwijderd

Af en toe hangt de software van mijn Nokia 3330 en dan is de enige oplossing om de accu eruit te halen en weer terug te stoppen. Zelfs gewoon uitzetten is dan namelijk niet meer mogelijk!
Je zal niet de eerst zijn. Dit komt vaker voor bij Nokia. Komt dit vaak voor? Heb je er echt last van?
Weet iemand daarom welke software versie er in een 3330 zit?
Verschilt per foon. Des te nieuwer je foon, des te nieuwer de software zal zijn die er in zit.
Klopt het dat je je software kan laten updaten/graden? En hoeveel kost zoiets dan?
Kan je laten upgraden idd.
Hoe duur dat precies is zou ik niet weten, zou je na moeten vragen in een nokia service center. (kan het zo snel ook ff niet vinden op internet)

Verwijderd

Topicstarter
Heb er niet heel vaak last van, maar 't is wel irritant. Dat de software per telefoon verschilt, dat snap ik. Daarom dus mijn vraag welke versie anderen hebben. Want misschien is na de mijne de software niet meer vernieuwd en hoef ik dus ook niet de moeite te nemen om langs een nokia store te gaan.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 01:08:
Heb er niet heel vaak last van, maar 't is wel irritant. Dat de software per telefoon verschilt, dat snap ik. Daarom dus mijn vraag welke versie anderen hebben. Want misschien is na de mijne de software niet meer vernieuwd en hoef ik dus ook niet de moeite te nemen om langs een nokia store te gaan.
je zou moe worden ...

Verwijderd

Topicstarter
Of misschien zit er niet direct eentje in de buurt... |:(

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ja dit soort dingen gaat van kwaad tot erger. het is bijna niet te geloven, maar laatst was onze koffie apparaat vastgelopen. (zo'n bosch / siemens geval die de bonen ter plekke maalt) we zijn het apparaat 4 weken kwijt geweest voor reparatie. schijnt vaker voor te komen bij dat model. maar ik bedoel maar te zeggen, het is toch sick dat ze die os-jes niet gewoon stabiel weten te maken.

faxmachines, ook zoiets. onze canon fax uit de oertijd is ook al 2 keer vastgelopen. krijg je chinese tekens. je moet hem dan vrij omslachtig resetten.

ik geloof dat het meest crashbestendige apparaat wat ik ken toch wel de sun ultra 5 is waar ik nu achter zit (P gebouw UvA roeterscomplex) maar het is ook gelijk het traagste ding wat ik ken. (beetje idee win xp op een p 166 ofzo)

• Rodyman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-06-2024

Rodyman

chillend

ja achja alles met hardware erin kan vastlopen he.. dat is een probleem waar je gewoon mee moet leren leven.

ps ik geloof dat een software update gewoon gratis was.

• midget
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-03 11:48
Rodyman schreef op 07 oktober 2002 @ 09:09:
ja achja alles met hardware erin kan vastlopen he.. dat is een probleem waar je gewoon mee moet leren leven.

ps ik geloof dat een software update gewoon gratis was.
Dat dacht ik ook, wel zou hij geresset moeten worden dus let op je nummer.

• LopeZ
  • Laatst online: 07:06

LopeZ

Too much is never enough

Move OH -> GT

• Twynn
  • Laatst online: 29-01 07:49
Lijkt me toch meer telefonie dit :)

OH => IT

Verwijderd

Topicstarter
Nieuwe poging: zouden jullie de software versie + bijbehorende datum van je nokia 3330 (op te vragen via *#0000#) hier kunnen posten om te kijken hoe de software door de tijd heen is vernieuwd? Als nou blijkt dat er na mijn telefoon niks is veranderd dan hoef ik ook niet langs nokia.

Mijn versie: 04.16
Datum: 25-06-01
Pagina: 1