ter vervanging van de oude bekende
gebruik ik nu
Met de code die hier uitgespuugd wordt, maar ik een mooie javascript tree...Maar nu het probleem...Hoe krijg ik een simpel tellertje in Tree[<!--COUNTER-->] die bij 0 begint..Ik kan helaas niet van de ObjectID's uitgaan
Ik kan wel in de Stored Procedure een tellertje mee laten lopen en aanspreken als een dataitem, maar dat vind ik een grote omweg...
Ik heb in de MSDN gekeken naar het repeater object, maar die heeft helaas geen property met index ofzo...
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
code:
1
| DO WHILE NOT ObjRS.eof |
gebruik ik nu
code:
1
2
3
4
5
6
7
| // Hoe de regel er uiteindelijk uit moet gaan zien
// nodeId | parentNodeId | nodeName | nodeUrl
<asp:Repeater id="ObjectsToc" runat="server">
<ItemTemplate>
Tree[<!--COUNTER-->] = "<%# DataBinder.Eval(Container.DataItem, "ObjectID") %>|<%# DataBinder.Eval(Container.DataItem, "ObjectMemberOf") %>|<%# DataBinder.Eval(Container.DataItem, "Name") %>|#";
</ItemTemplate>
</asp:Repeater> |
Met de code die hier uitgespuugd wordt, maar ik een mooie javascript tree...Maar nu het probleem...Hoe krijg ik een simpel tellertje in Tree[<!--COUNTER-->] die bij 0 begint..Ik kan helaas niet van de ObjectID's uitgaan
Ik kan wel in de Stored Procedure een tellertje mee laten lopen en aanspreken als een dataitem, maar dat vind ik een grote omweg...
Ik heb in de MSDN gekeken naar het repeater object, maar die heeft helaas geen property met index ofzo...
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?