tulp of coax naar vga?

Pagina: 1
Acties:

• The.Force
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-04 15:24

The.Force

*Bauer Addict

Topicstarter
Hoi,

Zoals in topic vermeldt, moet ik dus een convertortje hebben van een tulpstekker (klimaatmachine voor een serre) naar het beeldscherm die een vga-connector heeft. Is het ook mogelijk om rechtstreeks van coax naar vga te gaan?
Ik heb bij een machine al een coax naar tulp-stekkertje (soort convertortje), dus hoe kan ik nu naar vga gaan? Er is geen ondersteuning of dergelijke & kwaliteit op het scherm speelt geen rol (aangezien zwart/wit). Liefst geen dure oplossingen (max. 100 euro).

Eigenlijk moet ik dus juist het omgekeerde hebben van dit : http://store4.yimg.com/I/ktusasys_1703_2775759

Ps; De monitor (met dus video-in & out) van het fabriek had een coax verbinding maar is helaas kapot & kost veel te veel als het met een gewone monitor ook kan...

Elke tip is welkom!

[ Voor 0% gewijzigd door The.Force op 07-10-2002 00:27 . Reden: piccie ]

System Specs!

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:47

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Zo'n omzettertje kan ik je ff niet aan helpen maarre:
Neem een (oude) TV met scart... ? dat gaat prima!

Alles kan stuk.

Verwijderd

als het PAL is wel ja, zou ook nog NTSC kunnen zijn, ligt eraan waar de klimaatmachine vandaan komt.

• The.Force

The.Force

*Bauer Addict

Topicstarter
nee het moet echt voor een computermonitor zijn!

Zou dit echt niet bestaan? Wie weet oplossingen?

System Specs!

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
tvkaart is de enige oplossing die ik kan verzinnen. maar heb je dan dus een pc voor nodig..

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• The.Force

The.Force

*Bauer Addict

Topicstarter
het een een soort terminal met wel parallele poorten & com-poorten, kan hier iets worden op aangesloten i.v.m beeldscherm?

System Specs!

• The.Force

The.Force

*Bauer Addict

Topicstarter
Weet iemand of dit mogelijk is? Ik heb iets gelezen dat xircom parrallele convertors naar coax verkoopt, dit is dus wel voor ethernet maar zou dat ook werken voor vga-modus?

System Specs!

• remco_k

remco_k

The.Force schreef op 08 oktober 2002 @ 12:58:
Weet iemand of dit mogelijk is? Ik heb iets gelezen dat xircom parrallele convertors naar coax verkoopt, dit is dus wel voor ethernet maar zou dat ook werken voor vga-modus?
Je vergelijkt appels met peren:

Ik ga appels bij de groenteboer halen, als ik dan thuis ben, zouden het dan peren zijn... ? 8)7

Natuurlijk niet! :X

Ik zal je ff op weg helpen:
http://www.twintek.nl/joytv.html

of zoek even met google: http://www.google.nl/sear...+vga+converter&lr=lang_nl

Alles kan stuk.

• remco_k

remco_k

Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 13:19:
als het PAL is wel ja, zou ook nog NTSC kunnen zijn, ligt eraan waar de klimaatmachine vandaan komt.
Daar zit wel wat in ja... ;)

Alles kan stuk.

• The.Force

The.Force

*Bauer Addict

Topicstarter
Dat is inderdaad een oplossing, alleen bestaan er nog andere goedkopere alternatieven?

Is dit dan de enige mogelijkheid om van coax/video in/ parallel/ serieel naar vga te gaan?

System Specs!

• remco_k

remco_k

huh wat? parallel/serieel naar vga ? ... en ik wil van mijn lelijke buurman een mooie slanke vrouw maken. Any suggestions?

Ja, dit is de enige oplossing... Er zullen vast wel meer merken/modellen zijn: maar DIT moet je hebben. (of iets wat hierop lijkt.)

Alles kan stuk.

• The.Force

The.Force

*Bauer Addict

Topicstarter
is zoiets ook goed dan (al heel wat goedkoper) http://www.compcity.nl/shop/c70.html ? (zie aan zijkant bij amiga en dan video)

System Specs!

• The.Force

The.Force

*Bauer Addict

Topicstarter
Ik denk dat ik deze oplossing ga nemen (77 euro), of weten jullie nog iets goedkoper?

System Specs!

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Ik zou gewoon een televisietoestel kopen met videoingang.. Dat is de enige oplossing die echt goed zal werken.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• The.Force

The.Force

*Bauer Addict

Topicstarter
dat is helaas niet echt een optie omdat ik hier nog 2 oude 14' schermen heb liggen...

Normaal moet die vga-box wel werken, of niet?

System Specs!

• remco_k

remco_k

The.Force schreef op 09 oktober 2002 @ 11:42:
Ik denk dat ik deze oplossing ga nemen (77 euro), of weten jullie nog iets goedkoper?
Goedkoper kan denk ik niet echt... dit is wel wat je hebben moet en zal zeker werken... De kwaliteit heb ik geen idee van...
Maar ja... denk er even over na: voor 77 euro kun je ook een 2e hands tv'tje met scart ingang kopen...

Alles kan stuk.

Pagina: 1