Ik ben al jaren op zoek naar dit mini systeempje, dat, denk ik, toch wel uniek is in zijn opzet. Het was een tienerdroom van me om dit systeempje te bezitten, maar de prijs hing in die tijd rond de 1800 € en als 14 jarige kan je dat nu eenmaal niet ophoesten. Het is me puur voor de nostalgiek te doen en eigenlijk es uit te vinden of die nu goed klinken. Was toch vrij revolutionair voor een mini systeem, met actieve speakers met motional feedback woofers en elektrostatische tweeters, digitale dsp preamp en meer van dat moois. Ik heb het 1 keertje voor me gezien, toen in Londen bij Harrods stond ie daar mooi te blinken, maar je kon er niet naar luisteren...snik.
Nu, ik ben der nog steeds naar op zoek, je vind ze natuurlijk nergens meer, en ook op internet vind je geen reet over die dingen. Heb alle ebays en veilingen die ik me kan indenken al afgezocht. Ofwel zijn die dingen zo goed als ze me toeschijnen, ofwel zijn er gewoon geen meer.
Kan iemand me helpen, met wat links of zo van die zaken ?

Nu, ik ben der nog steeds naar op zoek, je vind ze natuurlijk nergens meer, en ook op internet vind je geen reet over die dingen. Heb alle ebays en veilingen die ik me kan indenken al afgezocht. Ofwel zijn die dingen zo goed als ze me toeschijnen, ofwel zijn er gewoon geen meer.
Kan iemand me helpen, met wat links of zo van die zaken ?