Toon posts:

cornerstone c20/70

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi ik heb al gezocht naar een topic met c20/70 maar die was best wel oud dus ik post nog maar ff opnieuw :p

ik jheb een cornerstone c20/70 en hij geeft geen beeld in dos, dat is niet zo erg.
wat wel irritant is, is dat hij in unreal en diablo 2 geen beeld geeft...
alleen als ik unreal op hoge resoluties draai (vaag he) en als ik de refreshrate van windows hoog zet
ut doet het bijvoorbeeld alleen als ik mijn refreshrate van windows op 100 zet en de resolutie in het spel op 1024x768
maar met diablo2 moet ik hem in een window runnen wat best irritant is als je er naast klikt !!!!
diablo2 heeft maximaal 800x600 als resolutie dus daar kan ik niks mee...
heeft iemand een tip ???

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-06 10:53
zet je refreshrates wat lager, je monitor trekt het blijkbaar niet..

geef ff wat meer info over je videokaart + specs monitor btw :) (ook wel handig)

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Yonni schreef op 06 oktober 2002 @ 23:41:
zet je refreshrates wat lager, je monitor trekt het blijkbaar niet..
Probleem is juist andersom.. monitor trekt alleen hoge refreshrates met hoge resoluties. En het is vrij lang geleden dat ik zoiets vaags gehoord heb :)

Maar geef even meer info. Wat is het OS dat je draait? Welke videokaart met welke driver etc etc :)

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-06 10:53
Pollewob schreef op 06 oktober 2002 @ 23:43:

[...]
Probleem is juist andersom.. monitor trekt alleen hoge refreshrates met hoge resoluties. En het is vrij lang geleden dat ik zoiets vaags gehoord heb :)

Maar geef even meer info. Wat is het OS dat je draait? Welke videokaart met welke driver etc etc :)
DOS = 60 hz? dat kan kloppen ja..hmmz..vaag ja :/
hebbie dan niet speciale drivers nodig voor je DOS modus? of je videokaart dan? (ik ga maar slapen)

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Verwijderd

Topicstarter
ok hier komt ie:
geforce 2 mx 400, cornerstone c20/70 dus, windows xp professional edition, detonator drivers (er staat 2.9.4.2 bij versie)

ik heb al een heleboel refreshrates en resoluties geprobeerd nog zonder succces, maar ik kan me herinneren dat ik met een vorige installatie van xp wel succes had ! toen kon ik zo'n beetje alle spellen in alle resoluties draaien...
volgens mij was dit de home edition (maar het kan in mijn krakkemikkige geheugen ook net zo goed win 98 geweest zijn :S )
Pagina: 1