Pinnacle PCTV capture problemen

Pagina: 1
Acties:

• robbertb
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik ben al heel lang aan het k*tten met mijn tvkaart. maar ik krijg het maar niet goed voor elkaar om er goed mee te capturen.
Capturen van tv lijkt goed te gaan. maar als ik mijn camera erop aansluit en ga opnemen dan krijg ik "glitches" of hoe dat heet, er schiet dan tijdens de opname even een verkeerde frame in de opname , heel vreemd. het resultaat is erg storend.
Ook heb ik veel problemen met Studio 7 van pinnacle, geluid loopt niet synchroon en hij stopt met renderen na een paar overvloeiers.
Ik heb de oude drivers 4.02 tm de nieuwe 5.10 drivers geprobeerd. Wie heeft hier nog meer problemen mee?
En een alternatief voor studio kan ik ook niet echt vinden, Adobe Premiere lijkt wel leuk, maar is erg uitgebreid, en lijkt niet te kunnen wegschrijven naar divx. Daarnaast lang niet zo gebruiksvriendelijk als studio

• blunt
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
dat zou ik ook wel eens willen weten :), want ik kan ook geen goed beeld capturen als ik er een camcorder op aansluit en het wordt zwart/wit (netmeeting als webcamera ook)

je kunt beter over je fiets lullen, dan over je lul fietsen :X

• lamko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-08 21:19
Je moet acpi uit zetten en dan de drivers opnieuw installeren dan zijn je sync problemen weg! Ik had namelijk hetzelfde probleem.
lees dit maar ff door http://webboard.pinnacles...1&Next=NEXT+%3E#Beginning

And this !! Is to go even further beyond!!!

• robbertb
  • Niet online
lamko schreef op 07 oktober 2002 @ 22:56:
Je moet acpi uit zetten en dan de drivers opnieuw installeren dan zijn je sync problemen weg! Ik had namelijk hetzelfde probleem.
lees dit maar ff door http://webboard.pinnacles...1&Next=NEXT+%3E#Beginning
waartegen helpt dit? dat mn geluid altijd synchroon loopt of dat ik van die vervelende glitches af ben?
En gaat dit verhaal ook op onder Windows98? en hoe schakel ik dit in win98 uit ?

• robbertb
  • Niet online
niemand?

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Kijk eens op www.vcdhelp.com

Daar staat als het goed is ook hoe je met virtualdib kan capturen, en dat gaat vrij makkelijk.
Ik heb zelf ook deze problemen gehad met m'n Pinnacle PCTV Pro kaart, maar dat ding verliest al snel frames bij sneeuwerig beeld en vooral bij videobanden. Weinig aan te doen ben ik bang

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Pagina: 1