Ik heb hier een stukje code
Als ik dus een selectie kies dan moet hij naar nieuws.php?page=bekijk&id=$ide&page_nr=1 gaan bijvoorbeeld. Dat werkt dus niet helemaal. De link nieuws.php?page=bekijk&id=$ide&page_nr= wil hij niet goed in de browser laten zien. nieuws.php?%3Fpage%3Dbekijk%26id%3D630%26page_nr%3D=1 dat kom als output niet goed HOe los ik dit op?
PHP:
1
| if($aantal_reply_enz_niet_geused_ergens_anders>1){echo" <form action=\"nieuws.php?page=bekijk&id=$ide&page_nr=\" method=\"get\"> <select class=\"input\" onchange=\"submit()\" size=\"1\" name=\"?page=bekijk&id=$ide&page_nr=\">"; for($u=0;$u<$aantal_reply_enz_niet_geused_ergens_anders;$u++) { echo "<option value=\"$u\">Pagina $u</option>"; }echo"</select></form>";} |
Als ik dus een selectie kies dan moet hij naar nieuws.php?page=bekijk&id=$ide&page_nr=1 gaan bijvoorbeeld. Dat werkt dus niet helemaal. De link nieuws.php?page=bekijk&id=$ide&page_nr= wil hij niet goed in de browser laten zien. nieuws.php?%3Fpage%3Dbekijk%26id%3D630%26page_nr%3D=1 dat kom als output niet goed HOe los ik dit op?