By ikke geschrijft
Er staat ergens op de dist.net site dat de berichtjes die de keyserver je stuurt bij tetsjen en flusjen grappig zijn bedoeld tenzij er iets ergs gebeurt mbt. een van de projecten. Ivo die voor dnet werkt heeft dit leuke berichtje bedacht. dBaker bedenkt ook heel veel berichtjes ("it's here and I like it", "I refuse to let you play me for the fool" etc etc etc...).
En zo nog een paar...
Het euroberichtje heeft dus helemaal geen waarde, behalve dat wij nu allemaal weten dat Ivo het niet leuk vindt dat de dollar boven de Euro is uitgestegen (en ik ook niet want ik moet regelmatig naar de usa en geld uitgeven is nu een stuk minder leuk dan een paar jaar geleden).
Busines$
En zo nog een paar...
Het euroberichtje heeft dus helemaal geen waarde, behalve dat wij nu allemaal weten dat Ivo het niet leuk vindt dat de dollar boven de Euro is uitgestegen (en ik ook niet want ik moet regelmatig naar de usa en geld uitgeven is nu een stuk minder leuk dan een paar jaar geleden).
Opvolger> Welke client heb jij zodat je van die mooie kleurtjes hebt ?
Greetinx [eNeRGy]
Greetinx [eNeRGy]
MMhh, zo te zien heeft ie AIX of iets anders unix achtigs.
Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..
Verwijderd
Energy, dat ligt niet aan de client van dist.net, maar aan de console, of terminal die je gebruikt!
wat maar 16 work units?
dat moet meer kunnen!!!!!!!!!!!!!!!!!
dat moet meer kunnen!!!!!!!!!!!!!!!!!
Verwijderd
Die blocks moet je mooi netjes opsparen en pas op 28 febr. flushen. Moet je eens kijken wat die keyserver dan zegt.
Misschien doet ie dat wel, ik heb een 486 lopen en die haalt ook telkens 16 blokjes op en daar doet ie een dag mee 
een vraag, ik heb dezelfde client op 3 verschillende compies lopen en als ik blokjes ophaal komt er te staan hoeveel je hebt opgehaald. (sent RC5 packet 4 of 4 (100,00% transferred), maar dat komt alleen te staan bij 2 van de 3, bij de andere krijg ik geen samenvatting.
Hoe kan dat?? En kan dat kwaad??? (ik denk/hoop het niet...
)
The Wizard
een vraag, ik heb dezelfde client op 3 verschillende compies lopen en als ik blokjes ophaal komt er te staan hoeveel je hebt opgehaald. (sent RC5 packet 4 of 4 (100,00% transferred), maar dat komt alleen te staan bij 2 van de 3, bij de andere krijg ik geen samenvatting.
Hoe kan dat?? En kan dat kwaad??? (ik denk/hoop het niet...
The Wizard
7740 kWp, 3 subsystemen (20x 320 Wp / 2x 230 Wp / 2x 440 Wp)
die kewle the matrix kleurtje kan je gewoon in windoze instellen, kijk maar ff, bij control panel->beelscherm-> dat tabje waar je met kleurtjes kan kloten en ik de naam van pleite ben en geen zin heb om op te zoeken.
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Pagina: 1