[WC3]Fatal Errors

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ronald.dijkstra/war3.JPG

K, deze krijg ik na 5 minuten spelen steeds... iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is je pc niet te ver over geklokt?

In iedergeval je geheugen.
Daar lijkt het in iedergeval wel op.

Mocht dat het niet zijn installeer dan eens nieuwe drivers voor je videokaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Verrek ja! ik heb mijn fsb omhoog lopen gooien... |:( 8)7 even omlaag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 22:33:
Is je pc niet te ver over geklokt?

In iedergeval je geheugen.
Daar lijkt het in iedergeval wel op.

Mocht dat het niet zijn installeer dan eens nieuwe drivers voor je videokaart.
ik krijg het ook en heb 0% overgeclockt dus :z

op battle.net staat een hele routine die je kan uitvoeren om het probleem te verhelpen.
Je kan wat met je soundsreg doen als je EAX2 wilt gebruiken enz. Ik weet niet alles uit me hoofd maar je moet even kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squirtle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:20
Ik heb het zelfde probleem op mijn XP 1800 maar om mijn Athlon 1000 doet hij het gelukkig wel goed, waarschijnlijk warmteprobleem, WC3 moet heel erg warmtegevoelig zijn, heb ik ergens gelezen.

Ik ga em nog eens proberen door mijn CPU onder te klokken, had trouwens dit probleem niet toen ik die 1000 Mhz cpu in deze pc had, maar sinds de komt met mijn XP heb ik dit probleem dus :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
Ah nog een klein iets. Ik krijg de message alleen als ik een custom game speel, join. Dan heb ik map al, maar toch gaat ie downloaden. Dat gaat altijd super snel en aan het einde krijg ik dan: could not find map file. Dan druk ik op OK en knalt ie helemaal uit WC3 met die melding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squirtle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:20
Rody schreef op 07 oktober 2002 @ 11:30:
Ah nog een klein iets. Ik krijg de message alleen als ik een custom game speel, join. Dan heb ik map al, maar toch gaat ie downloaden. Dat gaat altijd super snel en aan het einde krijg ik dan: could not find map file. Dan druk ik op OK en knalt ie helemaal uit WC3 met die melding
Dat betekend dat je de map nog niet hebt, maar wel een map met dezelfde naam, maar die toch anders is. Hij overschrijft de oude map dan niet maar hij geeft gewoon die melding, als je toch wilt spelen moet je de map die je op je hd hebt staan een andere naam geven.
Pagina: 1